Spam je blog!

Persoonlijk

Hoi iedereen! Vandaag hebben jullie weer eens de kans om lekker te spammen! Veel van mijn lezers hebben een blog en ik wil iedereen graag de kans bieden om hun blog te promoten. Ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken en jullie hopelijk ook!

Vertel in de reacties hieronder wat over jezelf en je blog. Vermeld ook even de link van je blog.

Veel plezier met spammen!

Liefs,

Karlijn

30 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Hallo ik ben Marit een 13 jarig meisje dat blogt sinds 22 oktober over lifestyle. Je kunt op mijn blog ‘Created by Life’ artikelen verwachten zoals Diy’s, tutorials, happylists, musthaves, wishlists, Why do I love…, recepten ect. Zeker een bezoekje waard!
    Omdat ik nog maar net ben begonnen met bloggen staan er 2 artikelen op. TMI (too much information) tag. En Why do I love… The autumn.
    En zou het erg leuk vinden als je een bezoek je brengt aan http://www.createdbylife.wordpress.com . En als je me volgt op instagram onder de naam created_by_life

    Liefs, Marit

    Liked by 1 persoon

  2. Hoi! Ik blog over beauty, lifestyle en fashion. Ongeveer 22 oktober ben ik begonnen met bloggen en ik vind het super leuk! Ik blog over budget producten die lekker betaalbaar zijn en ik zou het leuk vinden als je me even volgt op instagram: lovebudget en even een kijkje neemt op mijn site: lovebudget.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

  3. Hey! Ik ben Isa en ik ben 14 jaar. In februari afgelopen jaar kwam ik op het idee om een blog te beginnen. De artikels van toen waren nog niet zo goed geschreven en de foto’s waren ook niet de mooiste. Inmiddels is dat flink veranderd en kan je terecht op mijn blog voor artikels over beauty, fashion, lifestyle en alle andere dingen die ik leuk vind. ENJOY!

    Likes

    Isa
    isalikesisablogs.blogspot.nl

    Liked by 1 persoon

  4. Hoi,

    Ik ben BeautyAsHobby en ben gisteren een blog begonnen. Het is dus nog maar klein en nog niet zoals ik het wil maar ik heb al twee artikelen geschreven en een instagram account gemaakt.
    Ik zou het heel leuk vinden als je een kijkje neemt! ๐Ÿ’„๐Ÿ’•

    x BeautyAsHobby

    BeautyAsHobby.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

  5. Hallo! ๐Ÿ™‚

    Ik ben Eline en ben 22 jaar oud. Het bloggen heb ik vaak geprobeerd, maar meestal gaf ik het na 2 weken alweer op. Nu niet! Ik ben nu al sinds augustus volop bezig en ik vind het heel leuk! Ik vind heel veel heel leuk en dat zul je terug zien op mijn blog. Ik heb leuke DIY’s, shoplogs, reviews, foto’s en sinds kort doe ik aan Project Life en daar gaat ook veel over op de blog komen. Ook haak ik heel graag en heb ook een klein webwinkeltje en daar vertel ik ook wel eens over en er komen kortingsacties daarvoor op mijn blog ๐Ÿ™‚

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en dat doe ik zeker ook bij jullie!

    http://itsmeeline.wordpress.com

    Liefs,
    Eline

    Liked by 1 persoon

  6. Leuk dat we mogen spammen! Ik ben Lotte en ik heb sinds een half jaar een blog over beauty, fashion en lifestyle. Het mooie is dat alles op mijn blog budget, dus lekker betaalbaar, is! Ik ben mijn blog gestart omdat ik vond dat op veel blogs de nadruk lag op de wat duurdere producten terwijl ik meer geรฏnteresseerd was in de budget merken. Op mijn blog kun je reviews, DIY’s, tutorials en nog veel meer verwachten. Naast mij blog heb ik ook een YouTube kanaal. Dat is https://www.youtube.com/channel/UCXBiDMb4Hls26M-gzJCU6cg.

    Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een kijkje zou willen nemen โ™ฅ
    http://thebudgetblognl.wordpress.com/

    Liked by 1 persoon

  7. Hoi! Wat leuk dat we mogen spammen! Ik ben Yara en ik ben eigenaresse van justyara.wordpress.com op mijn blog vindt je vooral artikelen over beauty en lifestyle. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt en een reactie achterlaat.

    Liefs,
    Yara

    Liked by 1 persoon

  8. hoihoi!
    mijn naam is Rebecca
    ik ben 17 jaar en 5 maanden geleden ben ik begonnen met bloggen
    ik blog over van alles en nog wat en vind het natuurlijk nog super leuk;)
    als je wilt neem dan eens een kijkje ๐Ÿ˜€

    groetjess

    Liked by 1 persoon

  9. Hey, ik ben Lisa en ben 19 jaar. Ik ben iets meer dan een maandje geleden begonnen met bloggen en schrijf voornamelijk over beauty maar soms ook persoonlijke artikelen. Ik zou het heel leuk vinden als je een kijkje neemt. Makeuplaughlove.blogspot.nl

    Liked by 1 persoon

  10. Ik heb sinds juni een blog, maar deed er tot september niet heel veel mee. Nu ben ik vol met bloggen bezig. Mijn blogs gaan meestal over fashion, beauty en lifestyle. Het is een beetje een persoonlijke blog, want het gaat ook deels over mij. Neem zeker een kijkje!!
    csteenmetser.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

  11. Hallo allemaal!
    Ik ben nu ongeveer anderhalve week bezig met bloggen. De reden dat ik deze blog begonnen ben is omdat veel vriendinnen zeiden dat ik leuk kon schrijven en een aantal zeiden zelfs dat ik een blog moest beginnen. Ik heb er een jaar over gedaan om dit ook echt te doen aangezien ik bang was dat mensen het raar zouden vinden dat ik dit leuk vind. Nu ben ik toch een eigen blog begonnen over Beauty, Fashion, Lifestyle, Health en Food. Ik zou het heel leuk vinden als jullie een kijkje namen op mijn blog http://www.thesparklingbeauty.wordpress.com en jullie meningen geven over mijn artikelen.

    Big Kiss.

    Liked by 1 persoon

  12. Heee ik ben Isa en ik heb een blog genaamd You Make my Day (youmakemydaynl.wordpress.com) ik vind het super om te bloggen! ik schrijf artikelen over lifestyle, fashion and beauty en ik heb een instagram account waar ik elke dag een You Make my Day post doe over dingen die me blij maken! Ik heb gister nog een artikel gepost, het zou leuk zijn als je een kijkje nam, en me opweg helpt, want ik wil heel graag een betere blogger worden! xxxxx me (insta: youmakemyday_nl)
    Alvast bedankt ๐Ÿ˜‰

    Like

  13. Hey! Ik ben Evy en ik schrijf artikelen op http://www.mbfl.blogspot.com. Mijn artikelen gaan over make-up, beauty, fashion en lifestyle, dus je kan dingen vinden als reviews, shoplogs, OOTD’s, DIY’s, beautytips en verhalen over mijn danswedstrijden (Mijn team is dit jaar nog Nederlands kampioen geworden!!) en andere creatieve dingen waar ik mee bezig ben. Ik geef af en toe ook tips over het leven (,heel filosofisch natuurlijk), zoals manieren om te ontspannen of te genieten van de herfst. Ik geloof dat mijn schrijfstijl redelijk uniek is, dus ik hoor graag wat jij ervan vindt. ๐Ÿ™‚ Ik zou het tof vinden als je een kijkje neemt.
    xxx

    Like

Geef een reactie

