Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vind het zo leuk dat je producten van wat duurdere merken voor hele kleine prijsjes bij de Action en de Big Bazar kunt scoren. Zo kocht ik laatst de Lipfinity Lasting Lip Tint van Max Factor voor maar €2,-. Koopje, toch? Natuurlijk moet het product wel goed werken, want anders is het alsnog zonde van het geld. Lees snel verder voor mijn mening over de Lipfinity Lasting Lip Tint.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij onze Action hadden ze alleen de kleur 05. Jammer! Ik had graag meerdere kleurtjes gezien. Gelukkig lijkt 05 mij een prachtig kleurtje. De verpakking ziet er ook schitterend uit. Echt een pareltje!

Het product belooft de hele dag te blijven zitten, wat je ook doet. De Lipfinity Lasting Lip Tint zou echt in je lippen moeten trekken en ’s avonds nog net zo mooi zitten als ’s ochtends. Dat zijn wel hele grote beloftes!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Lipfinity Lasting Lip Tint is heel makkelijk aan te brengen door het handige stiftje. Orgineel! Ik hoop dat het stiftje niet al te snel uitdroogt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat een mooi kleurtje!

Er komt best veel kleur van het lipproduct af, maar toch is hij goed geschikt om overdag te dragen. De Lipfinity Lasting Lip Tint is echt heel makkelijk en snel aan te brengen en blijft bijna de hele dag zitten. Het kleurtje trekt echt in je lippen, waardoor het er bijna niet af te vegen valt. Heerlijk voor als je er een een hekel aan hebt om telkens je lippen bij te werken.

Helaas voelen mijn lippen best wel droog aan na gebruik van het product, dus ik raad aan om nog een transparante lipgloss of lippenbalsem over de Lipfinity Lasting Lip Tint aan te brengen. Zo zien je lippen er wat verzorgder uit en voelen ze ook een stuk fijner aan.

Wat vind ik de Lipfinity Lasting Lip Tint een fijn product zeg! Ik weet niet of dit product nog in het assortiment van Max Factor zit, want hij bestaat al een hele poos. Hij is in elk geval verkrijgbaar bij de Action voor €2,-.

6 gedachtes over “Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint

Geef een reactie

