Loveable Luxuries (Primark) – 10 Colour Eyeshadow Set

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vorige maand zag ik op de cosmetica afdeling van Primark het Loveable Luxuries 10 Colour Eyeshadow Set liggen. De verpakking van dit palet ziet er superleuk uit! Ik heb echt een zwak voor schattige paletten, dus daarom nam ik hem mee naar huis. Je betaalt maar een klein prijsje voor het palet, namelijk €2,50. Zou dit een budgettopper zijn? In dit artikel laat ik jullie mijn mening over het palet weten en ook laat ik, zoals altijd, swatches zien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vertelde jullie al dat ik de verpakking van het 10 Colour Eyeshadow Set heel leuk vind. Primark heeft in elk geval goed zijn best gedaan op de vormgeving. Als je het doosje opendoet, zie je dat er een spiegeltje inzit. Altijd handig! In het palet zit een fijn kwastje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De naam zegt het eigenlijk al, maar het palet bevat 10 kleuren oogschaduw. Ik vind de kleuren in het palet schitterend. Ook passen de kleuren goed bij het seizoen. Ik denk dat je met deze kleuren zowel natuurlijke als feestelijke looks kan maken. Het palet bevat niet alleen glanzende, maar ook matte oogschaduws. Ik ben dol op matte oogschaduws, dus het is heel fijn dat deze ook in het palet zitten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De ingrediënten: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Dimethicone, Oxidised Polyethylene, Butyrospermum Parkii Butter, Methylparaben, Propylparaben (+/- Cl 16035, Cl 19140, Cl 42090, Cl 75470, Cl 77007, Cl 77266, Cl 77288, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77510, Cl 77742, Cl 77891)

In mijn stash heb ik al een palet van Loveable Luxuries liggen en daar ben ik heel tevreden over. Klik hier voor de look die ik met dat palet heb gemaakt. Ik ben heel benieuwd of dit nieuwe palet van Loveable Luxuries even goed gepigmenteerd is als zijn voorganger. Laten we maar snel kijken naar de swatches!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd. In het echt zijn de kleuren zelfs nog een stuk gepigmenteerder dan op de foto. Dat valt me zeker niet tegen! Ik had niet verwacht dat er zoveel kleur van de wat lichtere tinten af zou komen. De oogschaduws zijn makkelijk aan te brengen en te blenden en ook blijven de kleuren lang en mooi op je oogleden zitten. Jammer genoeg zijn de oogschaduws wel wat kruimelig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat mij betreft is het Loveable Luxuries 10 Colour Eyeshadow Set van Primark een echte budgettopper. De kwaliteit is prima, de kleuren zijn heel mooi en het palet ziet er ook nog eens heel tof uit. Voor €2,50 ben ik echt enorm tevreden!

7 gedachtes over “Loveable Luxuries (Primark) – 10 Colour Eyeshadow Set

Geef een reactie

