Essence Long Lasting Lipsticks – 11 Nude Love & 12 Blush My Lips

Beauty

P1190358

Vrijdag kreeg ik een heel leuk pakketje binnen met onder andere bovenstaande lipsticks van Essence. Ik ben gek op de Long Lasting Lipsticks van Essence en heb er dan ook al een paar in mijn bezit. Deze twee kleuren had ik gelukkig nog niet! Vandaag review ik ze voor jullie.

P1190362

Zoals je misschien al in de titel hebt gelezen, heb ik de kleuren 11 Nude Love en 12 Blush My Lips. Twee hele verschillende kleuren. De lipsticks zitten in matte zwarte hulzen, waardoor ze er erg chic uitzien. Ik vind het heel leuk dat er een mooi logo in de lipsticks is gedrukt.

Nude Love

P1190363

Nude Love is een hele lichtroze kleur. Ik vond de kleur bij mij niet zo mooi staan, maar ik denk dat hij bij veel meiden prachtig zal staan. Vooral bij getinte dames! Als je niet van hele opvallende lipsticks houdt, is Nude Love echt een aanrader.

P1190366

De pigmentatie van de lipstick is prima. Hij had wat mij betreft wel iets beter mogen dekken.

Blush My Lips

P1190368

Blush My Lips is voor mij een veel betere kleur dan Nude Love. Hij is een stuk feller, maar ik ben een groot fan van felle lipsticks.

P1190372

Deze lipsticks is, net als Nude Love, goed gepigmenteerd. Blush My Lips dekt wel wat beter.

P1190359

Nude Love en Blush My Lips zijn allebei mooie kleurtjes, maar Blush My Lips is toch echt wel mijn favoriet. Dit komt omdat deze kleur veel beter bij mijn gezicht past.

Echt ‘Long Lasting’ zijn de lipsticks niet. Ze blijven wel een poos zitten, maar na wat gegeten en gedronken te hebben is het wel weer nodig om je lippen even bij te stiften.

De Essence Long Lasting Lipsticks zijn te koop bij o.a. Kruidvat en Trekpleister voor €2,39. 

7 gedachtes over “Essence Long Lasting Lipsticks – 11 Nude Love & 12 Blush My Lips

Geef een reactie

