Leuke kersttruien!

Fashion

PicMonkey Collage

Sinterklaas is weer in het land en dat betekent voor mij dat het niet meer heel lang duurt voordat het Kerst is! Ik ben gek op Kerst en ik haal altijd al ruim van te voren leuke kerstspullen in huis, waardoor ik nu eigenlijk al helemaal klaar ben voor de Feestdagen. Er mist nog maar één ding en dat is een kersttrui. Ik kan heel vrolijk worden van kersttruien. Ze zien er gewoon zo leuk uit, ondanks dat ze een beetje fout zijn. Het leek mij een goed idee om wat leuke (en goedkope kersttruien) met jullie te delen. Kijken jullie mee?

New Look

De truien uit de bovenste collage zijn van New Look. De kersttruien van New Look zijn heel leuk en totaal niet duur. Ik vind de eerste het leukst, want ik ben dol op katten! Deze kost, net als de trui rechtsonder, €17,99. De trui met de fluffy ijsbeer linksonder vind ik ook heel schattig. Deze is €29,99 en de rode trui kost €24,99.

H&M

hm5

H&M mag natuurlijk niet ontbreken. Ook zij verkopen schattige kersttruien. De onderste twee vind ik niet alleen leuk voor de Kerst, maar ook gewoon voor op wat koudere dagen. De truien linksboven en rechtsonder kosten €19,99. De andere twee zijn een tientje duurder.

Boohooboohookerst

Ook bij Boohoo kan je terecht voor leuke kersttruien. Ik vond de teksten op de laatste twee truien wel grappig: “Let Me Take An #Elfie” en “Santa’s Favourite Brunette”. Alle truien kosten iets tussen de €20 en €26.

 

Dat waren dan mijn favoriete kersttruien. Welke vind jij het leukst?

4 gedachtes over “Leuke kersttruien!

Geef een reactie

