Christmas Nail Art: Festive Purple

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Met Kerst willen we er natuurlijk helemaal perfect uitzien. Ook je nagels mag je niet vergeten! In dit artikel laat ik jullie zien hoe je je nagels er lekker feestelijk uit kunt laten zien. Ik ben helemaal niet goed in Nail Art, maar dit is me toch goed gelukt. Deze Nail Art is dus echt heel simpel. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allereerst breng ik twee laagjes aan van de P2 Volume Gloss Gel Look Polish in de kleur 210 Diva Expressiva. Dit is een hele donkerpaarse kleur. De lak dekt met twee laagjes en blijft (met top coat) zo’n 3 tot 4 dagen zitten. Als je geen donkerpaarse lak hebt, kun je natuurlijk ook een andere kleur gebruiken. Een rode of donkergroene lak lijkt mij ook heel leuk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als de paarse lak goed droog is, breng ik de MAX (Action) Nail Art Polish in de kleur Bronze Glittz aan op het onderste gedeelte van mijn nagels. Ook deze lak breng ik twee keer aan.

Tenslotte laat ik mijn nagels heel goed drogen. Je kan er voor kiezen om vervolgens nog een top coat aan te brengen. Dit raad ik zeker aan, want zo blijft je nagellak een stuk langer zitten. Zelf heb ik dit keer de Essence Gel-Look Top Coat gebruikt. Dit is een top coat die je nagels mooi laat glanzen, wat mij betreft ideaal voor Kerst.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dit is dan het resultaat! Wat vinden jullie ervan? Ik ben benieuwd of jullie deze Nail Art ook gaan uitproberen. Het is echt heel makkelijk! Laat het mij zeker weten als jullie nog meer van dit soort artikelen willen zien.

8 gedachtes over “Christmas Nail Art: Festive Purple

Geef een reactie

