Essence trend edition “Like an Unforgettable Kiss”

Beauty

Essence Like An Unforgettable Kiss Collectie

In februari is het weer tijd voor knikkende knieën, een bonzend hart en vlinders in je buik. Van half januari tot half februari 2015 zal er een romantische trend edition van Essence in de schappen liggen. Het kleurenschema van “Like an Unforgettable Kiss” bestaat voornamelijk uit roze, paars en rood en bevat hele schattige producten in nog schattigere verpakkingen. In dit artikel laat ik jullie alle producten uit de collectie zien.

es1

Eyeshadow – €1,89

01 always on my mint, 02 love is in the air en 03 cloud number nine

Met deze drie oogschaduws kan je volgens mij prachtige looks voor Valentijnsdag maken. Ik vind het extra leuk dat elk kleurtje zijn eigen symbool heeft – sloten, hartjes en lippen versieren de verschillende kleuren. Over de meeste mono’s van Essence ben ik niet zo tevreden, dus ik ben benieuwd of ik deze wel fijn ga vinden.

es2

Lip Smoother – €1,99

01 keep calm and kiss me

Volgens Essence maakt dit product je lippen zacht en soepel en geeft het je lippen een prachtige glans. Of dat ook echt waar is, weet ik natuurlijk nog niet. Het klinkt in ieder geval wel veelbelovend!

es3

Lipstick – €2,39

01 nothing but lovestoned, 02 pink me en 03 keep calm and kiss me

Ik ben verliefd! Deze glanzende lipsticks in abrikoos, roze en rood zien er heel mooi uit. Ik weet nu al dat ik 02 pink me ga kopen, want deze vind ik er geweldig uitzien.

es4

Duo Blush – €3,99

01 nothing but lovestoned en 02 pink me

Mijn favoriete producten uit deze trend collectie! Wauw, wauw en en nog eens wauw! De verpakkingen zijn beeldig, maar de kleuren vind ik ook echt prachtig! Ga jij voor een combinatie van licht abrikoos en levendig perzik of oudroze en een wat frissere kleur roze?

es5

Blush Brush – €2,89

01 dear valentine

De kwasten van Essence zijn over het algemeen erg fijn, dus dit pareltje hopelijk ook! Het paarse hart in het midden geeft de kwast een unieke look.

es6

Nail Polish – €1,89

01 nothing but lovestoned, 02 always on my mint, 03 you let my heart skip a beat en 04 pink me

Deze gave nagellakken in de kleuren abrikoos, mint, paars en roze laten mijn hart sneller kloppen. Vooral de eerste twee kleuren wil ik graag uitproberen.

es7

Fragrance – €2,99 voor 10 ml en €6,99 voor 50 ml

Oeh, een geurtje! Ik ben gek op de parfums van Essence. De topnoten bestaan uit roze grapefruit, mango en mandarijn waardoor de parfum fris hoort te ruiken. De hartnoten bestaan uit lelie en framboos, wat het parfum een romantisch gevoel zou moeten geven. De basis van warm sandelhout, musk en vanille beloven de geur wat sensualiteit te geven. Dit parfum wordt trouwens toegevoegd aan de standaardcollectie. Yay!

Wat een leuke, lieve collectie! En alle producten zijn, zoals altijd, lekker betaalbaar. Ik ben het meest benieuwd naar de blushes en de lipsticks. Laat me weten wat jullie van de collectie vinden!

“Like an Unforgettable Kiss” zal vanaf half januari tot half februari 2015 in de schappen liggen bij Kruidvat en Trekpleister. 

11 gedachtes over “Essence trend edition “Like an Unforgettable Kiss”

Geef een reactie

