Catrice Viennart Shimmer Lip Colour – C03 Klimt’s Ardent Kiss

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze week kreeg ik van de goede Sint een mooie Shimmer Lip Colour uit de nieuwe kerstcollectie van Catrice: “Viennart”. Ik was heel nieuwsgierig naar de lipsticks, omdat ze glitters bevatten. Ik heb zelf nog geen ervaring met hele glitterende lipsticks, dus ik vind het enorm leuk om deze uit te proberen. Ik kreeg de kleur Klimt’s Ardent Kiss, wat een donkere bordeauxtint is.

Wauw! De uitstraling van de lipstick vind ik, net als alle andere producten uit de kerstcollectie, prachtig. De verpakking ziet er mooi uit. De lipstick heeft een glanzende donkergrijze huls en op de dop vind je sierlijke versieringen. Heel tof!

De huls en naam van de Shimmer Lip Colour brengen mij gelijk in een kerstsfeertje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klimt’s Ardent Kiss is een hele donkere kleur. De laatste tijd ben ik gek op donkere kleuren lipstick. Ik vind wat donkerdere kleuren gewoon heel goed bij de herfst en de winter passen. Als je niet zo van de donkere kleuren bent, zijn er ook nog Shimmer Lip Colours in nude en fris abrikoos. Voor ieder wat wils dus!

P1190496

De swatch ziet er prima uit! De glitters vallen niet heel erg op, maar geven de lipstick wel een mooi effect. Ik ben echt heel tevreden over de textuur van de lipstick. Hij is lekker romig en voelt zacht en verzorgend aan. Net als een lippenbalsem!

Op mijn lippen ziet Klimt’s Ardent Kiss er heel feestelijk uit. Hét perfecte kleurtje voor Kerst! De glitters vallen inderdaad niet al te erg op. Ze geven mijn lippen wel een mooie glans. De dekking had wat mij betreft wel wat beter gemogen. De Shimmer Lip Colour blijft niet heel lang zitten. Na twee toto drie uur is het tijd om je lippen even bij te werken.

 

Ik ben een grotere fan van matte lipsticks, maar deze Shimmer Lip Colour staat wel heel tof voor de feestdagen. Ja, mij zie je Klimt’s Ardent Kiss wel dragen met Kerst.

De Shimmer Lip Colour in de kleur Klimt’s Ardent Kiss is nog tot eind december verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,99. 

2 gedachtes over “Catrice Viennart Shimmer Lip Colour – C03 Klimt’s Ardent Kiss

Geef een reactie

