Greetz kerstcollectie

Lifestyle

kerstkaarten1 Greetz heeft dit jaar een nieuwe kerstcollectie met hele mooie kaarten. Ik vind het zelf heel leuk om kerstkaarten te versturen, maar het kost mij meestal best veel tijd. En veel tijd hebben we vaak niet rond de Feestdagen. Op www.greetz.nl kan je heel snel en makkelijk kerstkaarten versturen. Bovendien kun je een kaart helemaal aanpassen naar je wensen. Ik mocht wat kaarten uitzoeken en vandaag wil ik mijn favoriete kerstkaarten met jullie delen. Ook vertel ik jullie mijn gebruikservaringen met de website.

De kaarten bovenaan het artikel vind ik er heel vrolijk en feestelijk uitzien. Het leuke is dat je de kaarten kan versturen in een gekleurde envelop. Dit kost een paar centen meer, maar ziet er wel veel leuker uit. kerstkaarten2 Deze drie kaarten zijn wat simpeler dan de vorige twee, maar dat maakt ze niet minder leuk. Alle groeten voor Kerst vind je in de ster, kerstboom en kerstbal. Heel leuk! Juist omdat de kaarten zwart zijn, vind ik ze er heel chique en feestelijk uitzien. Alle kaarten kun je versieren met leuke stickers en/of zelfs een foto. Je kunt ook een persoonlijke boodschap in je kaart typen met een zelfgekozen lettertype en kleur. Voor een paar euro meer kan je muziek aan je kaart toevoegen. greetz6Ik moest even nadenken voordat ik de ‘formule’ op deze kaart begreep. Deze kaart matcht denk ik perfect bij een zilveren envelop. PicMonkey Collage Dan weer drie hele kleurrijke kaartjes. Ik vind de patronen heel schattig, vooral die met de rendieren. Je kunt zoveel kaarten versturen als jij wilt. Zo kun je naar iedereen een andere kaart sturen, maar je kan ook naar 20 mensen dezelfde kaart sturen. Hoe meer kaarten je verstuurt, hoe goedkoper de kaarten worden. Als je iemand extra wilt verrassen is het een leuk idee om je kaart te vergroten naar XL of Supersize. En om je verrassing compleet te maken kan je een cadeau aan je kaart toevoegen, bijvoorbeeld een bloemetje, ballonnen, een fotocadeau of een reep chocola. Je kunt zelf de verzenddatum van de kaart kiezen. Zo kan je je kaarten al ver van te voren ontwerpen. kaarten Dan alweer mijn laatste twee favorieten! Deze kaarten vind ik ook allebei heel tof. Ze zijn simpel, maar stijlvol. Er zijn nog veel meer kaarten op www.greetz.nl, dus ik raad jullie zeker aan om even een kijkje op hun website te nemen. Bovenstaande kaarten zijn mijn favorieten. Het bestellen van de kaarten ging bij mij makkelijk en snel. De site is erg gebruiksvriendelijk. Ik vind het tof dat je zo veel mogelijkheden hebt om je kaart nóg leuker te maken. En het allerbeste is dat je de kerstkaarten gewoon kunt versturen vanachter je computer. Je hoeft er de deur niet voor uit. Handig hoor!

Geef een reactie

