Bulaggi Bag

Fashion

IMG_2818

Hoi allemaal! Vorige week zondag ben ik flink verwend door de Sint. Zo kreeg ik niet alleen een lipstick uit de nieuwe LE van Catrice, maar ook een nieuwe tas van Bulaggi! Lees snel verder voor alle details over dit pareltje. ♥

Ik ben gek op roze én slangenprint. Een roze tas? Leuk! Een tas met slangenprint? Ook leuk! Een roze tas met slangenprint? PERFECT! De tas is ook nog eens versierd met enkele gouden details. Love it!

IMG_2829

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Waarschijnlijk hebben jullie al wel gezien dat deze tas heel opvallend is. Hiervoor heb ik alleen nog maar grijze, zwarte en bruine tassen gehad, dus dit is wel echt iets nieuws. Als ik deze tas mee heb, zorg ik ervoor dat de rest van mijn outfit redelijk rustig is en goed bij mijn tas matcht. Zo had ik gisteren een zwarte jeans, grijze laarsjes en een simpele sweater met een paar roze details aan. Bij zo’n outfit vind ik de tas goed passen. Als ik een wat drukkere outfit aan heb, draag ik liever een van mijn grijze of zwarte tassen bij mee.

In de tas zitten wel vier zijvakjes, waarvan twee een rits hebben.

IMG_2834

Ik ben dol op mijn nieuw tas! Ik wilde al heel lang een mooie opvallende tas. Toen ik deze tas van Bulaggi in een tijdschrift spotte, was ik gelijk verkocht. De tas voelt heel stevig aan en ik kan er veel in kwijt. Als ik maar een kort dagje naar school moet, neem ik mijn Bulaggi Bag met alle liefde mee. Ik let er wel op dat mijn tas niet te zwaar wordt, want ik zou het zonde vinden als hij kapotgaat. Met de vele zijvakjes ben ik ook erg blij, want zonder zijvakjes zou mijn tas een grote bende zijn en zou ik vervolgens van alles kwijt zijn. Soms vergeet ik wel eens in alle haast mijn sleutel in het zijvakje van mijn tas te doen als ik naar school vertrek. Wanneer ik dan weer thuis kom, kan ik eerst een uur naar mijn sleutel lopen zoeken voordat ik naar binnen kan. Ik vraag me echt af of ik de enige ben die dit heeft. Waarschijnlijk wel, haha.

IMG_2826

Tot nu toe heb ik de tas nog maar twee keer ergens mee naartoe genomen, maar ik weet zeker dat ik hem de komende tijd nog ontzettend vaak ga gebruiken.

Ik ben echt heel benieuwd wat jullie van mijn Bulaggi Bag vinden. Dit is wel echt een tas waarvan je moet houden, maar ik houd er enorm veel van! Ik hoop dat ik nog een flinke tijd plezier van mijn nieuwe tas ga hebben!

4 gedachtes over “Bulaggi Bag

Geef een reactie

