Kerst ooglook: Sparkly Green

Beauty

kerst ooglook

Kerstmis komt steeds dichterbij. Hebben jullie al over jullie kerstlooks nagedacht? Ik laat jullie vandaag een glinsterende groene ooglook zien. Deze look is niet al te heftig, maar alsnog ideaal voor de Feestdagen. Ik hoop dat jullie wat inspiratie uit dit artikel kunnen halen! ❤

De kleuren groen en goud vind ik heel mooi bij elkaar passen, ze gaan goed samen. Ik draag niet vaak groene oogschaduw, maar ik moet zeggen dat ik het toch wel heel gaaf vind staan. Wat vinden jullie?

IMG_3009

Ik heb deze look gecreëerd door allereerst een olijfgroene kleur aan te brengen op het bewegend ooglid. In de arcadeboog zitten een donkergroene en gouden tint geblend. Diezelfde gouden kleur heb ik gebruikt langs mijn onderste wimperrand en in de buitenste ooghoek. In mijn waterlijn heb ik een dun donkergroen lijntje getrokken. Tot slot heb ik de look afgemaakt met wat eyeliner en mascara.

De producten die ik heb gebruikt:

  • Essence Eyeliner Pen (Extra Longlasting)
  • Max & More Eye-Liner – N060 Green
  • Le Volume De Chanel Mascara
  • 88 Eyeshadow Palette

IMG_3003

IMG_3005

Doe nog wat rode lipstick op en je look is helemaal af! Ik hoop dat jullie de look mooi vinden en hem zelf ook gaan uitproberen. Komende week zullen er nog een paar feestelijke ooglooks op mijn blog verschijnen! Er zullen sowieso meer artikelen online komen, want ik heb kerstvakantie! Houd mijn blog dus goed in de gaten! 😉

11 gedachtes over “Kerst ooglook: Sparkly Green

Geef een reactie

