Tripje naar Keulen

Lifestyle, Persoonlijk

Tripje naar Keulen

Hoi! Alweer een weekje geleden ben ik met school voor twee dagen naar Keulen geweest om daar onder andere musea te bezoeken, een kijkje te nemen op de kerstmarkt en even te winkelen. Ik heb veel foto’s gemaakt tijdens dit tripje, die ik maar al te graag met jullie wil delen. De foto’s zijn niet van de hoogste kwaliteit, omdat ik ze met mijn mobiel heb gemaakt. Ondanks dat zijn de foto’s wel heel leuk geworden. Kijken jullie mee?

IMG_20141211_125638

De KIKO zat in Keulen! Ik was heel blij toen ik dit zag, want ik ben echt gek op deze cosmeticawinkel. Wisten jullie al dat de KIKO tegenwoordig ook in Nederland zit? Laatst is er een filiaal geopend in Amstelveen.

IMG_20141211_132947

Even snuffelen! Ik heb uiteindelijk niks gekocht, waar ik achteraf een beetje van baalde.

IMG_20141211_130652

Er zaten nog veel meer leuke winkels in Keulen, zoals de H&M, New Yorker, Bershka, Primark en Pimkie.

IMG_20141211_113939

De dom van Keulen vond ik heel indrukwekkend, hij is namelijk onwijs groot. Er moet echt enorm veel werk in het bouwen van deze kerk hebben gezeten.

IMG-20141213-WA0029

Van binnen was de dom ook erg groot. Ik vind alle gekleurde ramen altijd mooi om te zien.

IMG_20141212_124450

Ik heb de dom ook beklommen en dit was heel tof om te doen. Ik was wel kapot toen ik eenmaal boven was, maar dat was het echt meer dan waard. Wat een uitzicht!

IMG_20141211_142251

Ik ben naar drie musea geweest in Keulen, zo ook naar het Romeins-Germaans museum. Daar waren veel voorwerpen uit de oudheid te zien. Hierboven zie je een foto van het Dionysosmozaïek.

’s Avonds ben ik nog naar de kerstmarkt geweest. Wat was dat leuk! Helaas heb ik zelf geen mooie foto van de markt kunnen maken, dus daarom dit plaatje van het internet.

En dat waren alweer de foto’s! Ik heb het erg naar mijn zin gehad tijdens het tripje en ik vind Keulen een leuke stad. Zijn jullie al een keer in Keulen geweest?

Volgen jullie mij al op Bloglovin’

3 gedachtes over “Tripje naar Keulen

Geef een reactie

