P2 Sheer Glam Lipsticks

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is inmiddels al weer een hele tijd geleden dat ik deze lipsticks kocht, maar om de een of andere reden heb ik er nog nooit een review over geschreven. Nou ja, beter laat dan nooit! Ik review vandaag twee Sheer Glam Lipsticks van het Duitse cosmeticamerk P2 voor jullie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Sheer Glam Lipsticks zitten in een glanzende rode verpakking. Ze zijn dus lekker opvallend!

Aan de onderkant van de lipsticks staan de kleuren aangegeven. Ik kocht de kleuren 049 Sweet Call en 006 Friends Forever. Sweet Call is een echte pruimenkleur, een kleur waar ik al heel lang naar opzoek was. Friends Forever is een hele lichtroze tint. Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom ik Friends Forever heb gekocht, want ik denk dat deze kleur mij niet zo mooi zal staan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tijd voor de swatches! Zoals je ziet zijn de lipsticks niet heel dekkend, maar wel heel glanzend. Ik vind de kleuren prachtig en ben benieuwd hoe ze op mijn lippen zullen staan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allereerst mijn excuses voor mijn niet al te verzorgde lippen. Ik heb best wel erge last van droge lippen dit seizoen, dus als iemand tips heeft hoor ik het graag!

Friends Forever is geen goede kleur voor mij, veel te licht! Ik denk dat deze kleur bij veel meiden prachtig zal staan, maar ik kan hem beter laten staan. Helaas!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jammer genoeg is Sweet Call niet zo donker als ik gehoopt had. Gelukkig is de kleur wel op te bouwen. Ik vind dit een hele mooie kleur en ik denk dat ik hem nog vaak ga dragen.

Ik ben heel blij met Sweet Call, maar door de voor mij foute kleur had ik Friends Forever niet mee hoeven te nemen. De Sheer Glam Lipsticks glanzen mooi, geven een leuk kleurtje af en smeren fijn. Over de houdbaarheid ben ik erg tevreden, want ze blijven zeker wel zo’n drie uur zitten.

De P2 Sheer Glam Lipsticks zijn onder andere te koop bij de DM-Drogerie in Duitsland voor €1,95.

5 gedachtes over “P2 Sheer Glam Lipsticks

Geef een reactie

