WINACTIE!

Beauty, Persoonlijk

IMG_20141223_150014

Hoi! Ik heb eindelijk weer een winactie voor jullie! Ik geef aan één van mijn volgers op Instagram een pakketje weg met een aantal beautyproducten. Zo geef ik onder andere een prachtige lipstick van KIKO weg! Ik laat jullie in dit artikel weten hoe je mee kan doen aan de winactie en ook geef ik wat informatie over alle producten.

Allereerst zal ik wat vertellen over alle producten uit het pakket dat je kunt winnen.

Laat ik beginnen met deze nagellak van NYC uit de Crystal Couture lijn. Ik geef de paarse kleur 013 NY Princess weg, wat ik zelf een hele feestelijke lak vind. P1190585

Dan geef ik nog een nagellak weg, maar dan eentje van Essence. 190 Kiss Me, Freddy is een ijsblauw kleurtje met glitters. Heel winters!

Een lekker maskertje mag natuurlijk niet ontbreken in dit pakketje. Ik ben fan van de maskers van Montagne Jeunesse en daarom geef ik er ook een van dit merk aan jullie weg. Het Pasion Peel Off masker belooft je huid te reinigen en te beschermen.

In het pakketje zit ook nog een oogschaduw in de kleur 122 Attraction, een fel kleurtje voor een opvallende look. Miss Sporty is een van mijn favoriete budgetmerken. Hun producten zien er altijd zo leuk en vrolijk uit!

Als klapper op de vuurpijl zit er in het pakketje een lipstick van KIKO in de kleur 916. Dit is een glanzende nudetint. Volgens mij zijn mijn meeste volgers gek op KIKO, dus het leek mij superleuk om een product van dit geweldige merk weg te geven.

Hoe kan je meedoen?

  1. Volg mij op Instagram. Mijn account is: @mylifeaskarlijnnl.
  2. Repost de foto bovenaan dit artikel en tag mij in je bericht. Gebruik ook de hashtag #mlakwinactie.

Als je account op Instagram privé is, mag je mij ook een screenshot met bewijs van je deelname sturen via rechtstreeks.

Hoe maak je extra kans?

Als je extra kans wilt maken, kun je mij volgen op Bloglovin’. Klik hier voor mijn pagina op Bloglovin’.

Ik hoop dat jullie allemaal mee zullen doen met de winactie. Op 30 januari kies ik een winnaar uit, dus je hebt nog even de tijd om mee te doen.Veel succes!

Een gedachte over “WINACTIE!

Geef een reactie

