10 best bekeken artikelen van 2014

Persoonlijk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hoi allemaal! Morgen zitten we alweer in 2015, een nieuw jaar. Ik heb veel leuke dingen gedaan in 2014 en daar hoort bloggen ook bij. Alhoewel er dit jaar niet enorm veel artikelen online zijn gekomen wil ik toch de 10 meest bekeken artikelen van 2014 met jullie delen. Ik kijk hier normaal nooit naar, dus ik ben zelf ook wel benieuwd welk artikel het populairst was dit jaar. Laten we snel kijken!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10. Loveable Luxuries (Primark) 10 Colour Eyeshadow Set

Op nummer tien staat een review van een oogschaduwpalet van de Primark. Ik was heel tevreden over dit palet en heb er dan ook nog steeds veel plezier van. Ja, dit kan je een echte budgettopper noemen. Ik heb dit palet laatst voor €1,- bij de Primark in Arnhem zien liggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9. Essence Stay All Day 16h Concealer

Deze concealer mocht ook niet ontbreken in de top 10, want wat heb ik dit product vaak gebruikt de afgelopen tijd. Volgens mij is hij zelfs al bijna op! Gelukkig kost hij nog geen €3,- en kan ik hem dus makkelijk weer opnieuw kopen.

action

8. Grote Action Shoplog

Shoplogs vervelen nooit! Het is altijd leuk om iemands aankopen te bekijken. Ik ben gek op winkelen bij de Action. Je kan er zoveel dingen halen voor weinig geld en daarom koop ik er soms (lees: altijd) teveel. Bij deze shoplog was dat ook het geval, maar dat maakte het voor jullie alleen maar leuker om te lezen.

7. Spam je blog!

Dat dit artikel goed bekeken is, was wel te verwachten. Veel mensen die mijn blog lezen, hebben zelf ook een blog en dan is het natuurlijk heel handig om je blog te spammen. Ik kan trouwens alvast verklappen dat jullie eind januari weer mogen spammen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6. Lady Six Zero’s – Eau de Parfum

Natuurlijk verdient Lady Six Zero’s ook een plekje in de top tien. Wat een heerlijke parfum is dit zeg en wat lijkt hij op Lady Million. Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel trots was op dit artikel, omdat ik de foto’s erg mooi vond geworden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Essence Hello Autumn Lip Cream – C01 BeautiFALL Red

Ik had niet verwacht dat dit artikel heel goed bekeken zou worden. Ik vond het product fijn, maar niet spectaculair. Het kleurtje van de Lip Cream was in ieder geval wel perfect voor de herfst.

Best Friend Tag met Lotte (links) van The Budget Blog

4. Best Friend Tag

Dan een wat ouder artikel: de Best Friend Tag met Lotte. Ik vind het leuk dat dit artikel zo hoog in de top tien staat, want zelf vind ik het ook een leuk artikel geworden en het was leuk om het artikel samen met Lotte te maken.

3. HEMA Desk Planner

Waarom dit artikel in 2014 zo razend populair was is me een raadsel! Honderden mensen wilden van alles weten over de Desk Planner. Ik ben zelf  gek op de planner en gebruik hem bijna elke week.

PicMonkey Collage

2. Leuke kersttruien! 

Kersttruien zag je overal de afgelopen maand(en). Zelf heb ik er geen kunnen scoren, maar jullie hopelijk wel!

P1190052

1. Max & More Eyeshadow Palette – NO.2 Sunset

Het artikel dat in 2014 het meest is bekeken is het grote oogschaduwpalet van Max & More in de kleur Sunset. Ik snap dat jullie hier geïnteresseerd in waren, want het is erg budget. Helaas was ik niet enorm tevreden over het palet en pak ik hem er niet zo vaak bij.

Hopelijk vonden jullie het leuk om samen met mij terug te blikken op de 10 best bekeken artikelen van 2014. Ik hoop dat er in 2015 nog veel meer leuke artikelen online zullen komen en dat mijn blog nog meer zal groeien.

Goede jaarwisseling!

2 gedachtes over “10 best bekeken artikelen van 2014

Geef een reactie

