Essence ♥ Trend Edition ♥ I Love Nude

Beauty

Essence

In februari komt Essence weer met een nieuwe collectie, genaamd “I Love Nude”. Deze collectie zal vanaf februari in de schappen liggen bij Kruidvat en Trekpleister. Kijken jullie mee naar de producten?

Subtiel, delicaat, nude! Met de nieuwe collectie “I Love Nude” laat Essence een van de grootste trends van dit seizoen zien – nude. Of je nou gaat voor bijna wit, zacht beige, abrikoos en rosé of bruintinten – de producten uit deze collectie laten jouw ogen, lippen, gezicht en nagels opvallen.

Essence

Essence

Eyeshadow – €2,59

01 vanilla sugar, 02 cake pop, 03 crème brûlée, 04 sweet like chocolate, 05 my favorite tauping en 06 coffee bean

In de collectie zitten zes gebakken oogschaduws in verschillende tinten, variërend van subtiel beige tot rosé en zacht bruin. De laatste kleur spreekt mij het meest aan, maar 02 cake pop lijkt mij ook erg mooi.

Essence

Lash Princess False Effect Mascara – €3,39

Er komt een nieuwe Lash Princess Mascara! Ik heb goede verhalen gehoord over de eerste Lash Princess Mascara, dus ik wil deze graag uitproberen. De mascara zou moeten zorgen voor lange, volumineuze wimpers. De huls van de mascara is gedecoreerd met een avondjurk in zwart-mint.

Essence

XXXL Nude Lipgloss – €1,99

01 shy beauty, 03 taste the sweets, 05 just nude! en 06 soft almond.

In de collectie zitten ook nieuwe XXXL lipglosses in vier zachte tinten.

Essence

Longlasting Lipstick Nude – €2,39

 01 wearing only a smile, 02 porcelain doll, 03 come naturally, 04 it’s nude time! en 05 cool nude.

Jullie weten waarschijnlijk wel dat ik fan ben van de Longlasting Lipsticks van Essence. Ze voelen zo fijn aan op je lippen en de kleuren zijn ook nog eens prachtig! Ik ben dan ook heel blij dat er vijf nieuwe kleuren in de nieuwe collectie zitten.

Essence

I Love TRENDS Nail Polish The Nudes – €1,89

02 i nude it, 03 i’m lost in you, 04 cupcake topping, 05 pure soul en 07 hope for love

Tot slot zitten er ook nog vijf nagellakken in de collectie. Wat een schattige kleuren! Ik ben benieuwd of de lakjes goed zullen dekken, want dat is vaak niet het geval bij zulke lichte tinten.

En dat waren alle producten uit de collectie! Eerlijk gezegd spreekt “I Love Nude” mij niet zo aan. Dat komt voornamelijk doordat ik geen liefhebber ben van nude. Ik ben wel heel benieuwd naar de Lash Princess Mascara en deze wil ik dan ook graag hebben.

De collectie “I Love Nude” zal vanaf februari 2015 te koop zijn bij Kruidvat en Trekpleister en maakt onderdeel uit van het vernieuwde vaste assortiment. 

Wat vind jij van de collectie? 

2 gedachtes over “Essence ♥ Trend Edition ♥ I Love Nude

  1. Oh nee nude producten zien echt niks voor mij! Ik lijk snel ziek als ik een nude lipstick of wat dan ook op heb haha. Maar gelukkig zijn er veel mensen die nude tinten wel kunnen hebben 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

