Wishlist ❤ 2015

Beauty, Lifestyle, Persoonlijk

collage-2015-01-02

We zitten inmiddels al een paar dagen in het nieuwe jaar, 2015. Bij een nieuw jaar hoort natuurlijk een nieuwe wishlist! Ik heb vorig jaar ook een wishlist samengesteld, maar deze heb ik nooit met jullie gedeeld. Dit jaar doe ik dat lekker wel!

Verlanglijstje1a

Laat ik beginnen met de Tea Tree Water van Lush, een onwijs populaire toner. Ik heb veel goede verhalen over dit product gehoord, waardoor ik hem zelf ook wel wil uitproberen. De toner schijnt in het bijzonder goed te zijn voor jonge tienerhuidjes met de nodige pukkeltjes. Zo’n huidje heb ik, dus de Tea Tree Water lijkt mij ideaal.

Verlanglijstje3

Black Opium is een parfum met koffie, vanille en oranjebloem. Een bijzondere combinatie, maar echt heerlijk! Elke keer als ik in de Douglas ben, moet ik gewoon even aan dit geurtje ruiken. Het flesje ziet er trouwens enorm leuk uit met al die glitters. Helaas is Black Opium best wel prijzig, dus ik denk niet dat ik hem dit jaar ga kopen. Toch blijft hij op mijn wishlist staan, haha.

Verlanglijstje2

Ik heb best wel wat body butters, maar die van The Body Shop vind ik het fijnst. Ze zijn lekker romig en werken heel verzorgend en verzachtend. De geur aardbei lijkt mij heerlijk voor in de zomer, want dit is een zoete, frisse geur. Ik wil deze dan ook zeker gaan aanschaffen als het weer wat warmer wordt. De geur mango is trouwens ook heel lekker, maar die heb ik al! Op dit moment zijn veel producten van The Body Shop afgeprijsd op hun site en in de winkel, dus sla je slag!

Verlanglijstje5

Wat goede kwasten kan ik wel gebruiken. Ik heb helemaal niet veel kwasten, laat staan goede kwasten. Deze set van Real Techniques (Core Collection) is niet goedkoop (€25,99), maar ik vind dat ik best wat geld mag investeren in kwasten.

Verlanglijstje6

Nu ik eenmaal een MAC lipstick heb, ben ik verslaafd. Ik moet en zal er meer hebben! MAC heeft een uitgebreid assortiment aan lipsticks, dus het is lastig om een kleurtje te kiezen. Ik vind Speak Louder het mooist, een rode kleur met een roze ondertoon.

Verlanglijstje4

Het laatste op mijn wishlist is een camera. Mijn huidige camera is al erg oud en werkt niet meer zo goed, dus ik kan wel een nieuwe gebruiken. Ik weet nog niet helemaal zeker welke camera ik wil, maar de Canon EOS 600 D lijkt mij wel wat. Ik zal nog wel even moeten sparen hiervoor, dus waarschijnlijk gaat het nog even duren voordat ik hem kan kopen.

Dat was mijn wishlist voor 2015. Het zijn voornamelijk wat duurdere items, dus ik zal voor de meeste dingen wel even moeten sparen. Ik hoop dat ik aan het eind van het jaar wat dingen van dit lijstje kan afstrepen!

Wat staat er op jouw wishlist?

5 gedachtes over “Wishlist ❤ 2015

Geef een reactie

