The Body Shop ♥ Body butters ♥ Glazed Apple, Frosted Cranberry en Vanilla Brûlée

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Met kerst kreeg ik een setje met drie kleine body butters van The Body Shop. Ik ben gek op de producten van The Body Shop, dus je maakt mij enorm blij met zo’n setje. Op Instagram gaven jullie aan graag een review van dit setje te willen zien, dus hier is hij!

Elk jaar komt The Body Shop met een uitgebreide kerstcollectie. Dit jaar bestaat de kerstcollectie uit drie heerlijke geuren: Glazed Apple, Frosted Cranberry en Vanilla Brûlée. In het setje dat ik heb gekregen zaten drie body butters in deze geuren. Ik ben fan van de body butters van The Body Shop! Ze zijn verzorgend en voedend en bovendien ruiken ze heerlijk.

Glazed Apple

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Glazed Apple is de populairste en nieuwste lijn uit de kerstcollectie. Wat ruikt hij heerlijk! De geur is niet alleen heel zoet, maar ook heel fris. Hij doet me een beetje denken aan DKNY Be Delicious. De substantie is lekker dik en romig. Helaas moet je een tijdje wachten voordat de body butter helemaal is ingetrokken, maar je bent in elk geval wel van je droge huid af en dat is het belangrijkste.

Frosted Cranberry

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn favoriete geur is Frosted Cranberry, een zoete, fruitige geur. Ik vind het niet een echte wintergeur, hij lijkt mij het hele jaar door lekker. Van mij mag Frosted Cranberry in het vaste assortiment komen, want wat een heerlijke geur is dit! Ik ga deze body butter met heel veel liefde gebruiken.

Vanilla Brûlée

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De laatste body butter uit de kerstcollectie is Vanilla Brûlée, een warme, zoete geur. Het is geen typische vanillegeur, ik vind hem eerder naar caramel ruiken! Tot nu toe heb ik Vanilla Brûlée het meest gebruikt, omdat ik het een echte wintergeur vind.

Oh, wat houd ik van de body butters van The Body Shop! Ze hebben een fijne substantie, werken verzorgend en ruiken hemels. Ik vind het heerlijk om me, in deze koude periode van het jaar, ’s avonds in te smeren met een van de body butters.

De oorspronkelijke prijs van het setje is €15,00. Momenteel zijn alle producten uit de kerstcollectie afgeprijsd in de winkels van The Body Shop en op hun site

Wat is jouw favoriete geur uit de kerstcollectie?

3 gedachtes over “The Body Shop ♥ Body butters ♥ Glazed Apple, Frosted Cranberry en Vanilla Brûlée

Geef een reactie

