Mijn blush en highlighter stash ♥ januari 2015

Beauty

IMG_3657

In het artikel van vandaag laat ik jullie mijn blush en highlighter stash zien. Het leek mij een leuk idee om jullie steeds een stukje van mijn stash te laten zien. Ik begin bij mijn blushes en highlighters, omdat dit de producten zijn die ik het allerliefst gebruik.

IMG_3663

Allereerst twee blushes van Max & More (Action). Links is een Mineral Blush in de kleur 866 Rosewood en rechts is een Pressed Powder Blush in de kleur 032 Rosewood. Orginele namen! 😉 De kleuren zijn prachtig en ze zijn goed gepigmenteerd. En dat voor nog geen euro!

IMG_3673

Dan een Mosaic Blush van MUA in de kleur English Rose. Ik heb deze een aantal maanden geleden gewonnen en sindsdien heel vaak gebruikt. Hij is niet al te opvallend, maar daar houd ik wel van. Naast English Rose, zie je Blush Pearls van Catrice in de kleur iROSEdescent. Deze Blush Pearls komen uit een oude Limited Edtion, Haute Future. Ik ben gek op de kleur van deze blush en ik gebruik hem dan ook het meest.

IMG_3669

Hierboven zie je een Sleek Blush in de kleur 926 Rose Gold en een Highlighter Powder van de H&M. Mijn favorieten! Ik kocht Rose Gold toen ik een weekendje in Rotterdam was en daar heb ik geen spijt van. Het is echt een pareltje! Hij is wel wat heftiger dan ik gewend ben, maar dat is af en toe wel leuk! De Highlighter Powder van de H&M kreeg ik laatst van mijn moeder en sindsdien gebruik ik hem bijna elke dag.

IMG_3700

We sluiten af met drie prachtige producten van Essence. Ik ben gek op de Colour Adapting Powder Blush links, in de kleur Beauti-FALL Red. Dit is een blush die zich aanpast aan de pH-waarde van je huid. Hij komt uit de oude Limited Edtion Hello Autumn. De tube in het midden is de vloeibare blush Glam-Me. Ook deze komt een oude Limited Edtion, genaamd Metal Glam. Rechts zie je een Cream To Powder Highlighter in de kleur 20 Bright Up Your Life. Ik kocht deze in oktober in Duitsland en dit was mijn eerste highlighter.

Dit waren ze dan, al mijn blushes en highlighters. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een stukje van mijn stash te zien.

Hoeveel blushes en highlighters heb jij?

9 gedachtes over “Mijn blush en highlighter stash ♥ januari 2015

  1. Sleek Rose Gold is echt zo prachtig! Alleen moet je er wel aan wennen omdat die inderdaad soms wat heftig kan zijn. Had gezien dat ze van Sleek nu ook een palette hebben met bronzer, highlighter en de blush Rose Gold, misschien een aanrader? 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

