Mijn bestelling bij de H&M

Fashion

IMG_20150109_205658

Misschien hebben jullie al op Instagram gezien dat ik afgelopen vrijdag voor de derde keer deze maand (oeps!) een bestelling plaatste bij de H&M. De bestelling is momenteel in behandeling en ik zal hem waarschijnlijk eind deze week ontvangen. Het leek mij een leuk idee om alle items die ik heb besteld aan jullie te laten zien in een artikel.

bestelling1

Allereerst bestelde ik een sweater van joggingstof met de tekst “KEEP CALM AND GET OVER IT”. Deze sweater kost €9,99, wat ik een leuk prijsje vind.

bestelling2

Dan bestelde ik nog zo’n zelfde sweater, maar dan met een aztec print. Ik heb helemaal niet veel sweaters en truien, dus ik kan wel een paar exemplaren gebruiken! Deze trui staat denk ik erg leuk op een simpele zwarte jeans.

bestelling3

In de kerstvakantie heb ik een paar broeken weggedaan, waardoor ik nu nog maar heel weinig broeken heb. Ik heb altijd heel veel moeite met het vinden van een goede broek, omdat ik lange benen en een smalle taille heb. Bij de H&M bestelde ik een jeans in het donker denimblauw. Ik heb deze jeans al in het licht denimblauw, dus ik weet zeker dat ik hem pas. De jeans is in de uitverkoop en kost nu nog maar €5,-. Geen geld!

bestelling4

Ik bestelde ook nog een jeans in denimblauw. Deze is niet afgeprijsd, maar kost slechts een tientje.

bestelling5

Tijdens het online winkelen werd ik verliefd op dit vest! Het is een vest van tricot met franjes. Oh, wat is die leuk! Helaas krijg ik dit vestje pas aan het eind van de maand binnen, dus ik zal nog even op hem moeten wachten. Hij kost €14,99.

bestelling6

Tot slot bestelde ik nog een blouse met lange mouwen. Ik vond het dessin op de blouse erg mooi en hij leek mij leuk staan op een zwarte broek. De blouse is in de uitverkoop en kost nu nog maar €7.

En dat waren alle items die ik heb besteld bij de H&M. Ik hoop dat de bestelling snel wordt bezorgd, zodat ik alles kan passen.

Tot en met 18 januari betaal je geen verzendkosten bij de H&M. Gebruik de kortingscode 2773.

Wat is jullie favoriete webshop?

3 gedachtes over “Mijn bestelling bij de H&M

Geef een reactie

