MAC ♥ Pro Longwear Lipcreme ♥ Positively Dashing

Beauty

mac3

Het is jullie vast wel opgevallen dat ik sinds kort een lipstick van MAC heb! Al een hele lange tijd wilde ik graag een product van MAC hebben. Met kerst was het dan zover: ik kreeg een Pro Longwear Lipcreme in de kleur Positively Dashing. En oh, wat ben ik blij met dit kleurtje.

mac2

De verpakking van de lipstick ziet er chique uit. De matte zwarte huls is niet heel speciaal, maar wel mooi. Aan de onderkant van de lipstick vind je de naam van de kleur.

Het klinkt misschien een beetje raar, maar de lipstick ruikt heel lekker zoet naar vanille.

Eerlijk gezegd wilde ik eerst voor een normale lipstick van MAC gaan in de kleur Craving, maar in de winkel raadde de verkoopster mij een Pro Longwear Lipcreme aan. Deze is €2,50 duurder dan een normale lipsticks, maar blijft langer zitten en voelt minder droog aan op de lippen, wat ik twee belangrijke punten vind. De kleur Positively Dashing lijkt trouwens heel erg op Craving, hij is alleen net iets donkerder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dan hier de swatch! Wauw, wat een pigment! Ik vind de kleur echt prachtig. Hij is niet te donker, maar ook niet te licht. Het is echt een kleurtje dat goed bij mij past. Het trekken van een strakke lijn gaat ook nog eens heel makkelijk met de lipstick. Ik zal ook nog even laten zien hoe Positively Dashing op mijn lippen staat.

IMG_3908

Dit is dan hoe het kleurtje op mijn lippen staat. Ik ben verliefd op de kleur! Hij past goed bij mijn haar- en oogkleur, wat ik erg belangrijk vind. Ik ben benieuwd hoe jullie de lipstick mij vinden staan.

Ik verbaasde mij het meest over het feit dat de lipstick de hele dag blijft zitten. Ja echt, de hele dag, 12 uur lang! Zelfs na het eten van oliebollen en appelbeignets op 1 januari zat de lipstick er nog mooi op. De MAC Pro Longwear Lipcreme heeft een luchtige textuur met een crème-achtige finish en voelt heel fijn aan op de lippen. De lipcreme helpt de lippen zacht en gehydrateerd te blijven. Ook loopt de lipstick niet uit en blijft hij kleurvast.

Oh, oh, oh, wat ben ik ongelooflijk blij met deze lipstick! Ik heb hem sinds kerst al heel veel gedragen en ik weet zeker dat ik hem in de toekomst nog vaak ga gebruiken, want hij is zo mooi. De kleur is perfect en hij voelt echt heel prettig aan op mijn lippen. En dan blijft hij ook nog eens de hele dag zitten! Ik ben nu wel een beetje verslaafd aan MAC lipsticks haha, maar dat was wel te verwachten. Je betaalt zeker geen klein prijsje voor de lipstick, maar hij is het echt waard.

De MAC Pro Longwear Lipcreme in de kleur Positively Dashing is te koop bij de MAC Counter en op onder andere de webshop van MAC en Douglas voor €21,50. 

14 gedachtes over “MAC ♥ Pro Longwear Lipcreme ♥ Positively Dashing

Geef een reactie

