Spam je blog!

Persoonlijk

Jaaaa, jullie mogen eindelijk weer eens lekker spammen! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik dit heb gedaan, maar ik ben echt heel benieuwd naar jullie blogs en misschien krijgen jullie op deze manier er wel nieuwe volgers bij!

Volgens mij weten jullie zo onderhand wel hoe het werkt: vertel op een leuke manier wat over jezelf en je blog. En vergeet natuurlijk geen linkje achter te laten! Ik zal op elke blog een kijkje nemen.

Veel plezier met spammen!

19 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Super tof! Ik ben Silke,ik zal eerst eventjes mezelf voorstellen: Ik ben Silke, ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben geobsedeerd door alles wat te maken heeft met “meisjesdingen” haha.

    Al van kleins af aan zat ik al te kleuren in Topmodel boekjes, lol. Daarnaast vond ik het ook leuk om te lezen, vooral als er veel prentjes en tekeningetjes instaan XD. Toen ik het internet ontdekte, keek ik graag naar YouTubers en ontdekte ook de wereld van het bloggen. Ik vond het zo leuk dat mensen met foto’s en teksten, iemand zo handige tips en weetjes meegaf. Het idee vond ik zo tof dat ik besloot om het ook eens uit te proberen. Met deze blog als resultaat. https://heartgloss.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

  2. Hi, leuk dat we mogen spammen 🙂 Ik ben Madeleine, 25 jaar en ik blog op http://www.madeleinelifestyle.wordpress.com (Ik hoop gauw over te kunnen gaan op mijn eigen domein). Ik blog over beauty, fashion, persoonlijke dingen, vrije tijd en gewoon dingen die in mij opkomen die niet beauty-, fashion gerelateerd zijn. Verder ben ik sinds een maandje bezig met YouTube, het was best een grote stap maar ik vind het leuk 🙂 Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt 🙂 Ik ben ook te volgen op Instagram, Facebook, Twitter en Bloglovin. Dat kan je allemaal vinden op mijn blog! Liefs. PS. Bedankt voor het spammen!

    Liked by 1 persoon

  3. Leuk! Spammen is erg leuk (nieuwe blogs ontdekken nog meer!)!
    Ik ben Astrid, 25 jaar en zit tussen studie en werk in. Om deze lege tijd wat op te vullen ben ik een paar maanden terug een blog begonnen over cosmetica, lekkere geuren en algemene leukheid! Daarnaast blog ik graag over katten, waaronder mijn eigen twee jongens – Arend-Jan en Bultje.

    Benieuwd? Neem een kijkje!

    Liefs,

    Astrid
    http://adrianamoja.blogspot.com/

    Liked by 1 persoon

  4. Ik ben Veronique en mijn blog is http://www.MyLittleBlog.nl ! Hier krijg je een kijkje in mijn leven, een leven waarin veel verandert. Dat moment waarop je ineens uit huis gaat en je verdiept in interieurtrends, dat moment waarop je toch echt werk moet gaan zoeken “maar hoe?” of het moment dat je beseft dat je niet je hele leven lang 6 weken zomervakantie hebt. Geen nood! Op deze blog zul je merken dat je niet de enige bent die dit ervaart. Ik schrijf over alle onderwerpen die mij bezig houden, van werk tot beauty en van wonen tot vriendschap. Ik hoop dat jullie net als ik zullen merken dat it’s the little things that make life big.

    Veel liefs x

    Liked by 1 persoon

  5. Haihai, leuk dat we mogen spammen! Mijn naam is Hilly en ik ben 14 jaar oud. Op mijn blog ohmyhilly.wordpress.com blog ik meestal over beauty, maar stiekem vind ik het ook super leuk om over series te kletsen haha. Op social media ben ik niet echt actief, maar wel heb ik sinds een tijdje Bloglovin en het zou natuurlijk heel erg leuk zijn als je me daarop zou volgen 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Hoi, ik ben Eveline en heb een blog over lifestyle, sporten, beauty en lekker eten. Ook maak ik video’s op youtube! Mijn blog is eveslifestyles.blogspot.com!
    Op mijn blog is er een pagina met contact, waar je ook mijn instagram en facebookpagina kan vinden.

    Liked by 1 persoon

  7. Ik ben Mariem, 17 jaar en studeer lifestyle. Ik ben op het moment bezig met het omgooien van mijn eigen leefstijl. Ik ben veel bezig met faahion en beauty maar vind dat ik veel dingen niet kan hebben omdat ok wat dikker ben. Daarom ben ik nu bezig mer mijn journey om af te vallen, zodat ik me later kan focussen op fashion en beauty en dat ik alles kan uit proberen.

    Fashionjourneyx.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

