Schaebens ♥ Luxus Maske

Beauty

IMG_3940

Vandaag review ik een wel heel bijzonder masker voor jullie! Een hele tijd geleden kocht ik bij de grote drogist DM in Duitsland een masker van het Duitse merk Schaebens. Het maskertje trok mij gelijk aan doordat ik zag dat het goud, champagne, kaviaar en parels bevat. Dat lijkt mij nou een echt verwenmasker!

De verpakking van het masker ziet er een beetje goedkoop uit, maar hij valt wel op. En dat is het belangrijkste! Een verpakking bevat 2 x 5 mililiter, waar je €0,65 voor betaalt. Je kan het masker dus twee keer gebruiken voor een heel klein prijsje.

Je behoort het masker gelijkmatig op je (gereinigde) huid aan te brengen. Als het masker zo’n tien minuten op je huid zit, is het tijd om het eraf te wassen met warm water. Zelf laat ik een masker meestal iets langer zitten dan op de verpakking staat, zodat ik zeker weet dat het masker genoeg tijd heeft gehad om in te werken. Het masker belooft de microcirculatie te activeren, intensief te hydrateren en de huid te verfijnen en te beschermen. Op de verpakking van het masker staat heel duidelijk uitgelegd hoe je het masker moet gebruiken, wat ik altijd wel handig vind. Ook vind je er de ingrediënten. Het masker bevat namelijk niet alleen goud, champagne, kaviaar en parels! Ik heb alle ingrediënten hieronder voor jullie op een rijtje gezet.

IMG_3944

Ingrediënten: Aqua, Glycerin, Sodium Carbomer, Urea, Caviar Extract, Gold, Hydrolyzed Pearl, Maris Sal, Mica, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Wine, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Citronellol, Ethylhexyglycerin, Eugenol, Limonene, Linalool, Parfum, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, CI 77491

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mmm, wat komt er een heerlijke, luxe geur van het masker af! Ietwat chemisch, maar toch erg lekker. Ik vind dat het goedje er erg leuk uitziet met die glitters erdoorheen.

Het aanbrengen van het masker was echt een feestje, want het voelde heerlijk verkoelend op mijn huid. Ik bracht het masker gewoon aan met mijn vingers, maar je kan natuurlijk ook een oude foundationkwast gebruiken. Nadat ik het masker eraf had gewassen was mijn huid een beetje rood, maar al wel heel zacht. Iets later voelde mijn huid nog zachter aan en ook zag mijn huid er erg fris uit.

Een verwenmasker is het Luxus Maske van Schaebens zeker! Hij zorgt voor een stralende, zachte huid. Het leukste vind ik dat hij zulke bijzondere ingrediënten bevat, want je komt niet iedere dag een maskertje tegen met goud, champagne, kaviaar en parels.

Ik kocht dit masker bij de DM in Duitsland voor €0,65 voor 2 x 5 mililiter. 

Gebruik jij vaak een maskertje?

2 gedachtes over “Schaebens ♥ Luxus Maske

Geef een reactie

