Opgemaakt ♥ januari 2015

Beauty

IMG_3911

En januari is alweer bijna voorbij! Wat gaat de tijd snel zeg! Ik heb besloten om dit jaar jullie iedere maand mijn opgemaakte producten te laten zien. Hieronder vind je alle producten die ik in januari heb opgemaakt.

Ik heb deze maand helemaal niet veel opgemaakt, omdat ik momenteel veel verschillende producten gebruik. Bovendien heb ik het erg druk (gehad) met school, waardoor ik niet vaak de tijd heb genomen voor een maskertje of een ander verzorgend product.

IMG_3919

Balea Klärendes Washgel – Samen met mijn moeder en zusje heb ik deze facewash opgemaakt. Ik vind hem prettig werken. Hij rook trouwens heerlijk naar limoen, lekker fris!

Balea Mattierende Creme Ik maakte ook een gezichtscrème van Balea op. Deze rook ook al zo lekker! Hij matteert mijn huid en dat vind ik erg fijn, want ik heb een nogal glimmende, vette huid.

IMG_3917

Ebelin Nagellack Entferner – Ik draag veel nagellak, dus een nagellakremover mag natuurlijk niet ontbreken. Deze van Ebelin werkte prima!

IMG_3915

Schaebens Luxus Maske – Dit masker met onder andere champagne, kaviaar, goud en parels heb ik pas net opgemaakt. Woensdag is er een artikel over dit masker online gekomen, dus voor meer informatie kun je die even lezen.

Gel Douche Parfum Coco Monoï – Voor mijn verjaardag kreeg ik van een vriendin deze heerlijke douchegel. Hij ruikt naar kokos en daar ben ik gek op! Deze douchegel bevat geen parabenen, wat ik een pluspuntje vind.

Van alle producten die ik heb opgemaakt, zou ik de facewash en de gezichtscrème echt opnieuw kopen. Dit zijn echte aanraders!

Wat heb jij deze maand opgemaakt?

5 gedachtes over “Opgemaakt ♥ januari 2015

Geef een reactie

