Essence ♥ All About Candies Eyeshadow

Beauty

IMG_3923

Binnenkort gaan er veel producten van Essence uit het assortiment, zo ook dit schattige oogschaduwpalet. Het palet bevat zes prachtige pasteltinten, die er enorm lief uitzien. Ik wilde het palet al langere tijd hebben, maar toch twijfelde ik elke keer dat ik in het Kruidvat was weer. Een weekje geleden zag ik hem liggen bij het Kruidvat voor maar €1,79, dus toen moest ik hem wel meenemen.

IMG_3925

Zoals ik al schreef, bevat het palet zes pasteltinten. Een gele, roze, paarse, oranje, blauwe en een groene tint. Alle kleurtjes hebben een glanzende, glitterende finish Ik heb niet veel paletten met zulke kleurrijke oogschaduws, dus dit is echte een aanvulling op mijn stash.

IMG_3932

Wat zijn de kleurtjes onwijs schattig! Ik denk dat dit palet heel geschikt is om ’s zomers te gebruiken. Ik draag in dat seizoen namelijk enorm veel kleding in pasteltinten en het is toch superleuk om je oogschaduw af te stemmen op je kleding!

IMG_3936

De swatches! Oeh, ik vind de kleuren echt heel mooi en schattig. Het pigment van de oogschaduws is niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Misschien kan ik voortaan de kleurtjes beter nat aanbrengen, want ik denk dat ze dan iets meer kleur zullen afgeven.

IMG_3926

Voor zo’n klein prijsje kan je het palet bijna niet laten liggen! Alhoewel ik niet enorm tevreden ben over het pigment, ben ik toch erg blij dat ik het palet heb aangeschaft. Ik weet zeker dat ik hem aankomende lente en zomer vaak ga gebruiken, want ik ben dol op deze snoeperige pasteltinten.

Essence All About Candies Eyeshadow kost oorspronkelijk €3,59, maar is nu voor €1,79 te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Binnenkort verlaat dit product het assortiment!

3 gedachtes over “Essence ♥ All About Candies Eyeshadow

Geef een reactie

