Mini shoplog ♥ Kruidvat

Beauty, Lifestyle

wpid-img_20150201_163227.jpg

Zo af en toe vind ik heerlijk om even in het Kruidvat rond te neuzen. Vooral bij de schappen met make-up kan ik er lang blijven staan. De afgelopen week heb ik, in meerdere keren, een aantal leuke dingetjes gekocht. Vandaag laat ik jullie mijn aankoopjes zien!

wpid-img_20150201_230841.jpgimage

Allereerst kocht ik dit handige, vrolijke notitieblok. Ik was al een tijdje opzoek naar een leuke variant met tabbladen en deze vond ik wel erg leuk. Hij was afgeprijsd en kostte nu nog maar €1,49.
image

Een rosé goud horloge wilde ik ook al heel lang hebben! Ik kocht er afgelopen najaar eentje bij Primark, maar deze was helaas veel te groot en ik kon er ook geen schakels tussenuit halen. Alhoewel ik niet had verwacht een horloge bij het Kruidvat te scoren, ben ik toch enorm blij met dit pareltje. Tot nu toe heb ik hem elke dag gedragen.
image

Het viel mij op dat de laatste tijd steeds meer bloggers het hebben over de lippotloden van Essence. Omdat ze maar €0,99 kosten kon ik het kleurtje Honey Berry niet laten liggen. Vrijdagavond, toen ik naar het theater ging met school, heb ik hem opgehad en hij is de hele avond blijven zitten. Super! Wel droogt hij mijn lippen een beetje uit, dus ik breng altijd eerst even een lippenbalsem aan.

Met 50% korting scoorde ik ook nog de All About Matt! Oil Control Make-up Base van Essence. Ik heb hem nog niet gebruikt, dus of hij fijn is kan ik nog niet zeggen. Ik ben heel benieuwd naar dit product en ik kan dan ook niet wachten om hem te proberen.

En dat waren mijn aankopen! Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien wat ik allemaal heb gekocht!

Wat was jouw laatste aankoop?

3 gedachtes over “Mini shoplog ♥ Kruidvat

Geef een reactie

