Review: Max & More Eyeshadow

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tijdens mijn laatste bezoekje aan de Action nam ik twee oogschaduws van Max & More mee. Ik koos voor een mooie bronzen kleur (12 Bronze) en ook nam ik nog een zeegroen kleurtje mee (30 Ocean). Over het algemeen kan ik de make-up van Max & More wel waarderen, dus ik ben zeer benieuwd naar de pigmentatie van deze oogschaduws! Vandaag review ik ze voor jullie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals ik gewend ben van Max & More zijn de verpakkingen niet erg bijzonder. De plastic doosjes ogen nogal goedkoop, maar dat zijn ze natuurlijk ook. Het ingedrukte merk in de oogschaduw is een leuk detail. Als je goed kijkt, zie je dat de verpakkingen van de twee oogschaduws wat van elkaar verschillen. Persoonlijk vind ik de verpakking van de bronzen kleur wat mooier, deze ziet er wat chiquer uit. Op de achterkant van de doosjes staan de ingrediënten aangegeven. De make-up van Max & More wordt niet op dieren getest, wat ik een groot pluspunt vind!

12 Bronze

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bronze is een kleur die ik echt elke dag zou kunnen dragen. Het is een donkerbruine kleur met flink veel glitters erin. De glitters geven de oogschaduw een mooi glanzend effect. Ik ben erg tevreden over het pigment van de oogschaduw, want wat komt er een kleur vanaf zeg! Heel mooi! Ik denk dat deze kleur erg mooi is in combinatie met een matte zwarte oogschaduw in de buitenste ooghoek.

30 Ocean

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Ocean komt iets minder kleur af, maar nog steeds is het pigment super. Ocean is een felle zeegroene kleur en bevat ook veel glitters. Het is niet een kleur die ik iedere dag zal dragen, maar ik ben van plan om in de zomer wat vaker met fellere kleurtjes te gaan experimenteren en dan is deze kleur perfect!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat ben ik blij met deze oogschaduws! Ze geven niet alleen enorm veel kleur af, maar ook hebben ze een mooi effect. Bovendien zijn ze erg budget, want ze kosten slechts €0,59 per stuk. Ik weet dat ze bij de Action nog veel meer kleuren hebben, dus ik zal er in de toekomst zeker nog een paar bij kopen.

De mono oogschaduws van Max & More zijn voor €0,59 per stuk te koop bij de Action.

Q: Wat is jouw favoriete product van Max & More?

2 gedachtes over “Review: Max & More Eyeshadow

Geef een reactie

