De mooiste make-up producten onder de €10,-

Beauty

top1Waarschijnlijk weten jullie allemaal wel dat ik dol ben op make-up. Ik droom al jaren van een enorm grote stash, vol met make-up van luxe merken. Helaas heb ik daar het budget niet voor en dus moet ik het voornamelijk met goedkope make-up producten doen. Gelukkig zijn er heel veel mooie merken die producten verkopen voor kleine prijsjes. Ik laat jullie vandaag een aantal mooie make-up producten zien onder de €10,-.

Bovenaan dit artikel zien jullie drie blushes van Sleek. En oh, wat zijn ze mooi! Ik zou ze allemaal wel willen hebben. De kleuren Antique, Pomegranate en Rose Gold zijn mijn favorieten. Ze kosten slechts €5,99 per stuk en dat geld zijn ze meer dan waard. Ik heb Rose Gold al in mijn bezit en dit is echt een pareltje. De blushes zijn enorm goed gepigmenteerd en de kleuren zijn prachtig.

top4

Maar niet alleen de blushes van Sleek zijn prachtig, ook de oogschaduwpaletten mogen er zijn! Je betaalt €9,79 voor een palet met twaalf gepigmenteerde kleuren. Mooi prijsje, toch? Persoonlijk vind ik het Au Naturel Palette en het Garden of Eden Palette het mooist.

top2

W7 is een zeer bekend merk onder budgetliefhebbers. Het betaalbare merk verkoopt mooie, goede producten. Volgens mij kent iedereen wel het bekende In The Buff Palette (€7,99), een goede dupe van het Naked 2 palet van Urban Decay. Alleen al het doosje van de Honey Queen Blush (€4,49) ziet er onwijs leuk uit! Over de Butter Kiss Lipsticks (€3,99) van W7 heb ik nog niet zoveel gehoord, maar ze zien er erg mooi uit en ik wil ze graag een keertje proberen. De kleur Red Light vind ik het mooist.

top3

Wauw, wat is de Triple Baked Blusher (€6,99) van Makeup Revolution mooi! En wat ziet hij er schattig uit! Ik ben echt verliefd op deze blush en ik moet hem dan ook in mijn stash hebben. Het I Heart Chocolate Palette (€9,99) ziet er ook heel leuk uit. Iedereen wilt toch een oogschaduwpalet in de vorm van een chocoladereep hebben? Mijn laatste favoriete product van Makeup Revolution is het Ultra Blush Palette (€7,99). Love it!

Op de blush van Sleek in de kleur Antique na zijn alle producten verkrijgbaar op www.makeupmusthaves.nl

Q: Welke producten zou jij wel willen hebben?

5 gedachtes over “De mooiste make-up producten onder de €10,-

Geef een reactie

