Review: Essence Longlasting Nude Lipstick – 03 Come Naturally

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jullie weten vast wel dat ik gek ben op de Longlasting Lipsticks van Essence. Ze zijn van goede kwaliteit en bovendien erg budgetvriendelijk. Sinds kort bevat het assortiment van Essence de Longlasting Nude Lipsticks. Ben je benieuwd of deze lipsticks even goed zijn al de andere lipsticks van Essence? Lees dan snel verder!

In totaal zijn er vijf kleuren van de Longlasting Nude Lipsticks. Ik nam alleen de kleur Come Naturally mee, een van de donkerste kleuren uit de collectie. De kleur Cool Nude is ook vrij donker, dus deze wil ik ook nog graag een keertje aanschaffen. De lichtere kleuren laat ik lekker in de winkel liggen, want deze staan mij echt niet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De verpakking van de Longlasting Nude Lipsticks is bijna hetzelfde als de verpakking van de Longlasting Lipsticks. Het enige verschil is dat de huls van de Longlasting Nude Lipsticks niet mat zwart is, maar de kleur van de lipstick. Heel handig, want zo kun je goed zien welke kleur je pakt. Op de onderkant van de lipstick staat het nummer en de naam van de lipstick aangegeven.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Come Naturally is een bijzondere kleur die ik nog nooit eerder heb gezien. Het is lastig om te kleur de beschrijven, want hij lijkt bruin, oud-roze, maar ook weer een beetje paars. Het kleurtje is heel koel, waar ik erg blij mee ben. Koele kleuren staan mij namelijk veel beter dan warme kleuren. De lipstick is goed gepigmenteerd en voelt lekker romig aan, net als de andere lipsticks van Essence. Er komt ook nog eens een mooie glans van de lipstick af.

Laten we eens kijken hoe Come Naturally op mijn lippen staat!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben gek op deze kleur! Hij is niet al te opvallend, waardoor hij heel goed draagbaar is. Perfect dekkend is de lipstick niet, maar voor mij wel dekkend genoeg. Come Naturally geeft wat kleur aan mijn gezicht en staat heel classy.

Net zoals de andere Longlasting Lipsticks van Essence is deze lipstick niet heel erg longlasting. Na een maaltijd is het wel weer tijd om hem even bij te werken. Gelukkig is dat zo gedaan, want de lipsticks glijden echt over je lippen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Over het algemeen ben ik dus heel tevreden over deze Longlasting Nude Lipstick! Hij is goed gepigmenteerd, lekker romig en de kleur is heel mooi. Echt een kleur voor mij! Nu ik zo tevreden ben over Come Naturally, wil ik Cool Nude maar al te graag hebben.

De Longlasting Nude Lipsticks zijn voor €2,39 te koop bij het Kruidvat en de Trekpleister. 

Q: Ben jij fan van nude lipsticks?

6 gedachtes over “Review: Essence Longlasting Nude Lipstick – 03 Come Naturally

  1. De lipstick kleur is echt prachtig en staat je erg goed! Ik heb eigenlijk nog nooit een lipstick van Essence geprobeerd, maar ik hoor van alle kanten dat ze super fijn zijn hihi. Je hebt een erg leuke blog trouwens! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

