The Budget Tag

Beauty, Fashion, Lifestyle, Persoonlijk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb weer eens een tag ingevuld! De laatste keer dat ik een tag invulde is al weer een hele tijd geleden. Waarom het zo lang heeft geduurd is mij een raadsel, want ik vind het enorm leuk om te doen. Maar goed, vandaag beantwoord ik vijftien vragen die allemaal te maken hebben met budgetproducten. Een ideale tag voor mij, want ik ben dol op betaalbare producten! De tag is bedacht door Lotte.

1. Beste budget dupe van een duur product?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We beginnen gelijk met een voor mij lastige vraag, want ik heb helemaal niet veel dupes! Ik denk dat dit luchtje de beste budget dupe van een duur product is die ik heb. Het parfum Lady Six Zero’s is een goede dupe van Lady Million van Paco Rabanne. Ik kocht Lady Six Zero’s een keertje bij de Action voor nog geen drie euro.

2. Wat is je favoriete budgetmerk?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Essence is een merk waar ik echt een groot fan van ben, maar het merk NYC mag er ook zijn. Over de make-up van Max & More ben ik ook erg tevreden. De producten van budgetmerken W7 en Makeup Revolution wil ik graag nog een keertje uitproberen.

3. Drie favoriete budget lipsticks? 

Het duurde even voordat ik mijn drie favorieten had geselecteerd, maar het is me gelukt! Op dit moment zijn Alluring Pink van Catrice, Come Naturally van Essence en Sunset Trip van P2 mijn favoriete budget lipsticks. Ik draag deze lipsticks enorm vaak en ze zijn alle drie erg prettig in gebruik. De lipstick van Catrice komt trouwens uit een limited edition en is helaas nu niet meer verkrijgbaar.

4. Drie favoriete budget nagellakjes?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn favoriete nagellakjes verschillen elke week wel, maar ik kan echt niet zonder 188 Dare To Kiss van Essence, 06 Call Me Princess van Catrice en 820 Pimp My Shrimp van Catrice. Ik denk dat dit mijn ultieme favoriete budget nagellakjes zijn. Vooral het lakje van Essence droogt heel snel en dekt erg goed. Ik heb Call Me Princess net nieuw, maar toch ben ik er nu al helemaal verliefd op. Dit lakje is trouwens uit het assortiment, maar wellicht zie je hem nog ergens in een kortingsbak liggen.

5. Favoriete budget (web)winkel?

Primark! Deze zagen jullie waarschijnlijk al aankomen, maar Primark is echt mijn favoriete winkel. Ze hebben er enorm leuke kleding en sieraden voor hele lage prijsjes. De Action is ook een winkel waar ik maar al te graag kom. Zeker voor leuke spulletjes voor in mijn kamer en beautyproducten. Echt een favoriete webwinkel heb ik niet, maar ik zou graag nog een keer willen bestellen bij www.buyincoins.com. Deze webshop verkoopt goede dupes voor echt heel weinig geld. Oh, de webshop van E.L.F. mag ik natuurlijk ook niet vergeten!

6. Budget tegenvaller?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dat is absoluut de All-In-One CC Cream van Essence. Wat heb ik een hekel aan dit product zeg! Sommige bloggers zijn enorm lyrisch over dit product, bijvoorbeeld Mascha. Maar ik vind de CC Cream niet goed dekken en bovendien maakt hij mij erg oranje. Verschrikkelijk product!

7. Budgetproduct met de mooiste verpakking?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De verpakkingen van de lipsticks uit de limited editions van Catrice zien er altijd prachtig uit! Ik heb de kleur Alluring Pink uit de Metallure collectie in mijn bezit en deze zit in een prachtige rosé gouden huls. Love it! Ook heb ik nog Klimt’s Ardent Kiss uit de kerstcollectie Viennart en de huls van deze lipstick is versierd met bloemen. Alleen al om de huls moet je deze lipsticks toch kopen?

8. Favoriete budget palet?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De laatste tijd gebruik ik het Hello Autumn Eyeshadow Palette van Essence heel veel. Dit palet bevat mooie bruintinten en is ideaal voor dagelijkse looks. Een palet dat ik de laatste tijd er ook steeds vaker bij pak is een palet van NYC in de kleur 941 Smokey Browns, een palet dat speciaal is gecreëerd voor bruine ogen.

9. Waarom ben jij een fan van budgetproducten?

Door het lezen van veel reviews heb ik ontdekt dat budgetproducten net zo goed kunnen zijn als producten van duurdere merken. Het is toch zonde om voor een product €30 te betalen, terwijl je bijna hetzelfde product ook voor minder dan een tientje kan krijgen?

10. Van welk budgetmerk heb jij de meeste producten?

Volgens mij is dit het merk Essence! Ik heb van Essence veel lipsticks, veel blushes, veel highlighters, veel oogpotloodjes, maar vooral veel oogschaduw. Ik denk dat zeker wel 20% van mijn stash uit producten van Essence bestaat, want ikzelf best een hoog percentage vind. Essence is dan ook wel een fijn merk met zeer budgetvriendelijke producten. Ik heb trouwens ook aardig wat make-up van Max & More en van Catrice.

11. Mooiste budget blush?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Over deze vraag hoefde ik niet lang na te denken. Mijn favoriete blush is Rose Gold van Sleek. Deze blush bevat hele mooie gouden glitters en geeft ontzettend veel kleur af. Dit pareltje draag ik echt heel vaak!

12. Beste budget mascara?

In mijn stash liggen niet zoveel budget mascara’s die ik heel fijn vind. Meestal geef ik de voorkeur aan een mascara van Maybelline of van Chanel. Toch pak ik mijn mascara van Flormar er ook vaak bij. Het handige aan deze mascara is dat het niet alleen een mascara is, maar ook een oogmake-up remover.

13. Welke budgetproducten zitten in jouw dagelijkse routine?

Een budgetproduct dat ik echt elke dag gebruik is de Stay All Day Concealer van Essence. Ik denk dat dit de fijnste concealer is die ik tot nu toe heb gehad. Het enige minpuntje is dat hij best snel opgaat, maar gelukkig is hij helemaal niet duur. Ik gebruik ook heel vaak de Eyebrow Express I Pen van P2 in de kleur 030 Brilliant Brown. Als ik weer eens een lange dag op school zit of een feestje heb, gebruik ik de Smooth Skin Perfecting Primer van NYC. Deze primer maakt mijn huid zacht en zorgt ervoor dat mijn make-up perfect blijft zitten.

14. Meest gebruikte budgetproduct?

Ik denk dat dat de BB Allround Foundation van Catrice is. Tegenwoordig draag ik hem niet zo veel meer, omdat ik vanwege een onzuivere huid vaker foundation gebruik, maar hij is wel echt heel fijn. De concealer van Essence die ik hierboven al noemde is ook product die ik heel vaak gebruik.

15. Jouw ultieme budget aanrader?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Longlasting Lipsticks van Essence. Ik heb nu zes kleuren en ik draag deze echt heel vaak. Je betaalt slechts €2,39 voor een lipstick, wat ik echt een hele goede prijs vind. De lipsticks dekken goed en zijn heerlijk romig.

En dit was dan The Budget Tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn antwoorden te lezen. Ik vond het in elk geval leuk om de tag in te vullen en ik vind echt dat Lotte een hele leuke tag heeft gemaakt. Laat het weten in de reacties als jullie de tag ook hebben overgenomen!

Q: Wat is jouw favoriete budgetproduct?

10 gedachtes over “The Budget Tag

  1. Super leuke tag om te lezen! Mijn favorite budgetproduct is zonder meer mijn Miss Sporty Pump Up Extra Lash mascara. Hij doet precies wat ik wil en is lekker goedkoop, wat wel fijn is aangezien ik mascara er zo snel doorheen jaag!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

