Mijn favoriete (gratis) apps

Lifestyle

apps

Ik deel vandaag mijn acht favoriete apps met jullie. De voor de hand liggende apps zoals Instagram, Facebook en WhatsApp laat ik even zitten, want volgens mij kent iedereen deze wel. Zelf heb ik de Huawei Ascend G610, dus alle apps zijn geschikt voor Android. De apps in dit artikel zijn trouwens gratis!

Bloglovin’

app1

Met de app Bloglovin’ kun je heel gemakkelijk je favoriete blogs volgen. Ook kan je berichten die je leuk vindt opslaan en ze zo later nog een keertje teruglezen. Ik vind het fijn om ’s ochtends als ik wakker ben even wat blogposts te lezen en dat gaat snel en eenvoudig met deze app. Klik HIER voor mijn pagina op Bloglovin’.

We Heart It

app2

Als je altijd opzoek bent naar de leukste achtergronden en motiverende quotes is We Heart It the place to be. Op deze app tref je de mooiste en leukste plaatjes. Je kan ook zelf foto’s uploaden. Soms ben ik urenlang bezig met het zoeken naar leuke en inspirerende plaatjes. Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig Pinterest wat vaker gebruik, maar We Heart It is en blijft een fijne app.

Wunderlist

app3

Ik ben echt zo’n persoon die van alles lijstjes maakt. Vooral zonder takenlijstjes overleef ik niet! Ik krijg gewoon veel meer gedaan als ik een takenlijst heb. Voorheen schreef ik alles wat ik nog moest doen in een notitieboek, maar tegenwoordig maak ik gewoon een takenlijst aan in de app Wunderlist. Het handige aan Wunderlist is dat je je gemaakte lijsten kan delen met anderen en ook kan je conversaties beginnen over de taken. Maar het beste aan de app is dat wanneer je een taak afvinkt er een heerlijk geluidje klinkt.

Sunrise Calendar

app4

Sunrise Calendar is een fijne online agenda. Door de app te gebruiken vergeet je nooit meer een afspraak, want het is mogelijk om van elke afspraak een herinnering in te stellen. Deze app gebruik ik zelf niet meer, omdat ik de voorkeur geef aan een papieren agenda.

What to wear

app6

Ben jij zo’n iemand die ’s ochtends altijd een uur voor haar kledingkast staat om te bedenken wat zij aandoet die dag? Ik in ieder geval wel haha! De app What to wear heeft gelukkig elke dag weer een outfit voor je klaarstaan, waar je misschien wat inspiratie uit kan halen. Ik vind de outfits meestal niet heel spectaculair, maar soms zit er wel wat leuks bij. Als je een leuk item ziet, kan je gelijk doorklikken naar een webshop waar ze het item verkopen.

Spendee

app7

Even een app voor de big spenders onder ons! Je kan met Spendee op een snelle manier je uitgaven en inkomsten onder elkaar zetten en zo krijg je een duidelijk beeld van hoeveel je per week/maand/jaar uitgeeft. Soms kan dat wat confronterend zijn haha!

Timehop

app8

Altijd al willen weten wat je een paar jaar gelden hebt gepost op sociale media? Timehop laat het je weten! Elke dag krijg jij een melding over wat je in het verleden op die dag hebt geplaatst op Twitter, Facebook, Instagram etc. Superleuk om die dingen terug te zien!

Reclamefolder

app9

Wij krijgen veel folders pas op woensdag binnen, terwijl ze op zondag vaak al online staat. Met de app Reclamefolder kun je heel gemakkelijk in folders bladeren en zo ben jij altijd snel op de hoogte van de beste aanbiedingen.

En dat waren alweer mijn favoriete apps! Zoals je ziet zijn het er niet heel veel, maar ik vind het ook niet fijn om mijn hele telefoon vol met apps te hebben staan.

Q: Kende jij bovenstaande apps al? Wat zijn jouw favoriete apps?

2 gedachtes over “Mijn favoriete (gratis) apps

Geef een reactie

