Opgemaakt – februari 2015

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We zitten alweer in maart! Ik blijf het zeggen, maar wat gaat de tijd snel! Ik heb deze maand voor mijn doen best veel producten opgemaakt, zowel make-up als verzorgingsproducten. Kijken jullie mee?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Laat ik beginnen met deze twee nagellakjes. De lak links is een base coat van de Etos en is helemaal op. Hij was heel fijn en ik heb er erg lang mee gedaan. Het lakje rechts is van het merk Suhada. Deze is nog niet op, maar wel uitgedroogd. We ermee dus!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn favoriete shampoo van GUHL is helaas opgegaan. Gelukkig heb ik nog een nieuwe staan! Het is de Pluiscontrole en Veerkracht shampoo. Binnenkort komt hier nog een review van. 🙂 Ik maakte ook een conditioner op, dit keer eentje van het Duitse merk Balea. Ik vond dit een prettige conditioner, maar heel bijzonder is hij niet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De body butter die jullie links op de foto zien is eigenlijk al veel eerder opgegaan, maar ik vond de verpakking tijdens het opruimen van mijn kamer. Omdat hij zo fijn is, wil ik hem graag nog even met jullie delen. Hij is van The Body Shop en heeft de heerlijke geur van perzik. Ik vind hem zo fijn, omdat hij mijn huid erg goed voedt. De deodorant die ik in februari opmaakte is er eentje van Dove met de geur van granaatappel en citroenkruid. Sowieso vind ik de deodorants van Dove erg prettig, maar deze rook ook nog eens onwijs lekker.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een hele oude douchegel van I love… ging ook op. Deze kwam uit de kerstcollectie van 2013 en rook heerlijk naar cranberry. Mijn Essense Eyeliner Pen is ook opgegaan, terwijl ik hem niet zo vaak heb gebruikt, Ik denk dat ik deze wel weer opnieuw ga kopen, want ik vind hem prettig in gebruik. Het werkt in elk geval een stuk makkelijker dan een vloeibare eyeliner.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We zijn alweer aanbeland bij het laatste product dat ik in februari heb opgemaakt. De Balea Young Soft & Clear Facewash reinigt mijn huid goed. Ik heb alleen niet het idee gekregen dat hij nou zo goed helpt tegen de onzuivere huid, wat hij wel belooft.

Wat heb ik een fijne producten opgemaakt zeg! Stiekem baal ik een beetje dat ze op zijn, maar gelukkig heb ik nog een heleboel andere producten staan. Hopelijk vonden jullie het weer leuk om mijn opgemaakte producten te zien!

Q: Heb jij veel producten opgemaakt in februari?

4 gedachtes over “Opgemaakt – februari 2015

Geef een reactie

