De musthaves uit mijn tas

Beauty, Lifestyle, Persoonlijk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alhoewel de inhoud van mijn tassen voornamelijk uit lege snoeppapiertjes, verdwaalde kauwgompjes en nog meer zooi bestaat, heb ik altijd een paar producten standaard in mijn tas zitten. Ik heb best veel tassen, maar in elke tas tref je bovenstaande producten aan. In dit artikel vertel ik jullie alles wat je moet weten over de musthaves uit mijn tas.

  •  Mijn portemonnee is natuurlijk wel handig om altijd bij me te hebben. Ik wissel regelmatig af van portemonnee, maar op het moment gebruik ik een mintgroene variant van Pieces.
  • Een notitieboekje heb ik ook altijd bij me. Hierin maak ik lijstjes, maar ook schrijf ik er vaak ideeën voor mijn blog in op. Het notitieboekje op de foto komt van de Action.
  • Echt lekker weer is het nog niet, maar de zon kan af en toe best fel schijnen. Een zonnebril is dan ook een echte musthave uit mijn tas. Op de foto zie je een zonnebril van de Action.
  • Ik gebruik het niet vaak, maar toch vind ik het fijn om een handgel bij me te hebben.
  • Sinds kort zit er weer een mondspray in mijn tas. Als ik een keer geen kauwgom bij me heb, kan ik dit gebruiken. Ik moet bekennen dat ik het tot nu toe nog niet heb gebruikt, maar ik laat het voor de zekerheid in mijn tas zitten.
  • Een lippenbalsem mag absoluut niet ontbreken in mijn tas. Door het koude weer zijn mijn lippen mega droog, dus het is voor mij echt nodig om een paar keer per dag mijn lippen in te smeren met een lippenbalsem.
  • Bijna elke dag draag ik een kleurtje op mijn lippen en in al mijn tassen vind je dan ook wel een lipstick of een lipgloss. De laatste tijd draag ik de lipstick 250 Yes, We Can-dy! van Catrice heel veel. Hij is nu uit het assortiment, maar ik scoorde hem voor maar €0,10 in een kortingsbak. 🙂

Op dit moment zijn dit alle producten die ik altijd bij me heb. Voor mij zijn het dan ook echte musthaves!

Q: Wat zijn de musthaves uit jouw tas?

7 gedachtes over “De musthaves uit mijn tas

Geef een reactie

