Nieuwe (fake) Mason Jar + mijn favoriete smoothie

Lifestyle

P1200611

Dinsdag maakte ik samen met mijn moeder en zusje een tripje naar de Action in IJsselstein om daar wat leuke spulletjes te kopen. Ik zag onder andere bovenstaande Mason Jar en die gooide ik zonder erover na te denken in mijn mandje. Ik zoek namelijk al een jaar zo’n leuke beker en eindelijk heb ik hem gevonden. Het lijkt mij heel leuk om hier heerlijke smoothies uit te drinken. In dit artikel vertel ik jullie wat meer over de Mason Jar en ook deel ik met jullie het recept voor mijn favoriete smoothie.

De Mason Jar is niet alleen geschikt om smoothies en sapjes uit de drinken. Je kunt hem ook gewoon voor de sier in je huis of kamer zetten. Dat staat lekker zomers! Bij de Action waar ik was hadden ze ook Mason Jars met een mintgroen en roze rietje, maar ik ben voor de rode gegaan. Oh ja, het beste van alles is dat de Mason Jars maar €0,99 per stuk kosten.

En dan nu het recept voor mijn favoriete smoothie! Wat heb je nodig?

P1200607

Je hebt allereerst wat frambozen en aardbeien nodig! Je moet zelf een beetje inschatten hoeveel je nodig hebt, maar ik heb deze keer ongeveer van beide vruchten een half bakje gebruikt. Naast de aardbeien en frambozen moet je nog wat melk en yoghurt gebruiken. Ook deze ingrediënten moet je maar een beetje op gevoel toevoegen. En dan blenden maar!

P1200636

En dit is het resultaat! Een lekkere, roze smoothie. Ik krijg echt een zomers gevoel van deze foto. Jullie ook?

Hebben jullie al een Mason Jar gescoord bij de Action? En gaan jullie de smoothie ook een keertje maken? Ik ben heel benieuwd, dus laat het mij zeker weten bij de reacties!

2 gedachtes over “Nieuwe (fake) Mason Jar + mijn favoriete smoothie

Geef een reactie

