‘Infinity’ sieraden van de H&M

Fashion

P1200618

Vorige week heb ik zo’n leuke setje sieraden gescoord bij de H&M! Ik was bij de H&M in Utrecht en zag dat je op elk tweede sieraad 50% korting kreeg. Van die actie moest ik natuurlijk gebruikmaken. Ik scoorde een simpele ketting en een bijpassende armband. Kijk je mee?

Volgens mij heb ik wel een kwartier tussen de rekken met kettingen lopen kijken. Ik kwam er niet uit! Er zaten zoveel leuke exemplaren tussen, maar ik wilde niet meer kopen dan ik nodig had. Uiteindelijk viel mijn oog op een gouden kettinkje met een ‘infinity’ teken. Ik wist meteen dat deze het zou worden. Ik moest er alleen nog een leuke armband bij vinden. En dat vond ik! Het gouden armbandje waar ik voor ging hoort echt bij de ketting en heeft dan ook hetzelfde teken.

P1200623

Hierboven zie je het armbandje om mijn arm. Ik vind de ketting en de armband erg tof bij elkaar staan, maar ik vind het ook leuk om ze af en toe apart van elkaar te dragen.

Ik weet zeker dat je mij dit seizoen nog veel met deze sieraden zult zien rondlopen!

P1200615

De armband en de ketting kosten per stuk €2,99 en ze zijn te koop bij de H&M. Momenteel zijn de sieraden helaas niet verkrijgbaar op de webshop. 

Q: Wat vind jij de leukste sieradenshop? 

3 gedachtes over “‘Infinity’ sieraden van de H&M

Geef een reactie

