Festivaloutfits van de H&M onder de €50,-

Fashion

Outfithm1

Het leek mij leuk om vandaag wat festivaloutfits met jullie te delen, omdat het festivalseizoen weer is begonnen! Ik hoop dat ik jullie met dit artikel een beetje kan helpen, want het is soms best lastig om te verzinnen wat je aantrekt naar een festival. Alle items uit dit artikel komen van mijn favoriete winkel, de H&M. Ik heb geprobeerd om de outfits onder de €50,- te houden, want de entreekaarten van een festival kosten al genoeg! 😉

Outfit 1

De eerste outfit vind je bovenaan dit artikel! Momenteel zijn off-the-shoulder-tops helemaal hot en ik vind ze echt ideaal om te dragen naar een festival. Ik heb de top gecombineerd met een zwarte kanten short en zwarte slippers. Om de outfit wat speelser te maken heb ik nog een setje armbandjes toegevoegd.

Outfit 2

outfithm2

Dan een wat zwierigere outfit. Kimono’s zijn ook dit jaar weer een grote trend, love it! Voor de rest van de outfit heb ik voor lichte kleuren gekozen. Ik zou onder de kimono een simpel wit singlet dragen. Het broekje maakt de outfit weer wat stoerder, net zoals de bodychain. Weer heb ik gekozen voor slippers, maar dit keer een zilver paar.

Outfit 3 

outfithm3

Wauw, wat is deze rok mooi! Ik vind de kleur echt prachtig! Ik heb hem al in het zwart, maar ik denk dat ik dit kleurtje binnenkort ook ga aanschaffen. De rok is nogal opvallend en daarom heb ik de rest van de outfit redelijk rustig gehouden. De top is echt perfect om te dragen naar een festival door de print. Sinds kort ben ik echt verslaafd aan bootschoenen, dus deze moesten natuurlijk ook in een outfit voorkomen. Deze kosten maar €9,99! Het setje ringen maakt de outfit helemaal af.

Dat waren de drie festivaloutfits! Mijn favoriet is denk ik de laatste outfit, maar de andere twee zou ik ook echt kunnen dragen. Laat even in de reacties achter wat jouw favoriet is.

3 gedachtes over “Festivaloutfits van de H&M onder de €50,-

Geef een reactie

