Shoplog New Yorker, Sleek, Kruidvat & Primark

Beauty, Fashion

PicMonkey Collage3

Een paar weken geleden was ik al uitgebreid wezen shoppen, maar afgelopen zaterdag was het weer zo ver. Samen met mijn zusje, moeder en tante vertrok ik al vroeg in de ochtend naar Hoofddorp om daar lekker te winkelen. Ik heb niet zoveel gekocht, maar toch leek het mij leuk om de geshopte spullen met jullie te delen. Kijk mee!

P1210122

Hoe tof zijn deze sneakers? Ik kocht laatst schoenen met plateauzolen en deze vond ik echt heel leuk. Dus toen ik deze zomerse gympen met plateauzolen spotte in de Primark wist ik niet hoe snel ik ze in mijn tas moest gooien. Ik weet niet precies meer hoe duur ze waren, maar ik dacht iets van €8,-.

P1210146

Ik heb genoeg bikini’s, maar toch moet ik elk jaar weer een nieuwe erbij kopen. Meestal koop ik mijn bikini’s bij The Sting, maar deze keer besloot ik een kijkje te nemen bij de New Yorker. Al snel viel mijn oog op een felroze exemplaar. Een lekkere knalkleur! Het topje kostte mij €9,95 en het broekje €8,95.

P1210129

Eindelijk ben ik in het bezit van een palet van MUA! Dit is het Matte Palette – Winter Forest en er zitten echt een paar hele mooie kleuren tussen. De kleuren van links naar rechts: Smoke, Midnight, Aqua, Azure, Camel, Slate, Dove Grey, Chino, Truffle, Sand. Vooral de kleur Aqua vind ik heel mooi, maar de andere kleuren mogen er ook wezen. Het palet was afgeprijsd en kostte nu nog maar €2,99 in plaats van €5,99. Yes!

P1210125

Wauw, een nieuwe blush van Sleek. Ik kocht zaterdag mijn tweede product van Sleek en ik ben er zo blij mee! Ik ging voor de kleur Pixie Pink. Binnenkort vertel ik jullie meer in een review. Sleek is trouwens te koop bij de V&D in Hoofddorp. De blush kostte €5,50.

P1210012

Met dit mooie armbandje ben ik ook echt heel blij! Ik heb ook nog een roségouden en een gouden variant. Het setje kostte €2,50 bij de Primark.

Hopelijk vonden jullie het een leuke shoplog! Ik heb niet veel gekocht, want ik zag bijna niks leuks. 😦 Gelukkig heb ik nog genoeg kleding, haha!

Q: Bij welke winkel shop jij het liefst?

4 gedachtes over “Shoplog New Yorker, Sleek, Kruidvat & Primark

Geef een reactie

