Bomb Cosmetics Pina Piñata Soap Cake Slice & Juicy Pineapple Lip Balm van Teenz Skin Store

Beauty

Zaterdagmiddag kreeg ik een heel leuk pakketje binnen van Teenz Skin Store, een webshop voor natuurlijke huidverzorging. In het pakket zaten twee heerlijke producten van Bomb Cosmetics en een leuke spiegel. In dit artikel vertel ik jullie wat over Teenz Skin Store en ook geef ik mijn mening over de ontvangen producten.

Teenz Skin Store is de webshop van Patty en Marieke. De webshop verkoopt mooie, hippe en veilige natuurlijke verzorgingsproducten. Hun merken zijn dierproefvrij en helemaal natuurlijk en speciaal gemaakt voor jouw huid. Bovendien is de webshop ook een plek waar jongeren en moeders terecht kunnen voor advies en begeleiding. Ik raad jullie zeker aan om hun shop eens te bezoeken, want er is veel meer te doen dan alleen winkelen. Zo kan je elke maand kans maken op een mooie prijs! Wat ook leuk is om te vermelden is dat je bij elke bestelling een gratis geschenk krijgt. De verzendkosten bedragen €2,99 (levering via DHL), maar je kunt je spullen ook gratis afhalen in Heemskerk.

Ik vind de producten van Bomb Cosmetics allemaal zo tof! Het zijn echt de leukste badproducten die ik ken. De verpakkingen zijn enorm schattig en de producten zelf zien er ook geweldig uit. Bomb Cosmetics maakt mij echt vrolijk! Alle producten van Bomb Cosmetics zijn handgemaakt en zo natuurlijk mogelijk. Ook zijn ze vrij van parabenen!

Pina Piñata Soap Cake Slice

Kijk dan hoe mooi dit stuk zeep eruit ziet! Net een taartje, haha. De zeep heeft sprankelende noten van verse ananas, sinaasappelen, romige kokos, perzik en amandelen en een zoete finish van karamel en rijke vanille. Bovendien bevat hij ook nog eens pure zoete sinaasappel en grapefruit etherische oliën. Ik denk dat je de geur het beste kan omschrijven als tropisch. Hij ruikt echt heerlijk. Ik ben sowieso een groot fan van tropische geuren, maar deze is erg bijzonder. Ik heb de zeep onder de douche gebruikt en hij liet een vettig laagje achter op mijn huid, waardoor deze enorm zacht aanvoelde. En niet alleen mijn huid, maar ook mijn badkamer rook na het douchen superlekker. Ik denk ik best lang ga doen met de zeep, het is namelijk een behoorlijk groot stuk.

De Pina Piñata Soap Cake Slice kost €3,50. Je kunt hem HIER bestellen.

Juicy Pineapple Lip Balm

Na het aanbrengen van de lippenbalsem voelen mijn lippen al snel zacht en verzorgd aan. Dat kan ook niet anders met ingrediënten als kokosolie, aloë vera, bijenwas, zoete amandelolie en vitamine E. Ik heb altijd last van velletjes op mijn lippen, dus een goede lippenbalsem is voor mij echt een must. De zoete geur van ananas doet mij gelijk aan de zomer denken! Je moet trouwens wel echt van deze geur houden, want hij is nogal aanwezig.

De Juicy Pineapple Lip Balm kost €3,95. Je kunt hem HIER bestellen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij de twee verzorgingsproducten van Bomb Cosmetics ontving ik nog een spiegeltje. En niet zomaar een spiegel, maar een chocolade spiegel. Dit is een spiegel die heel erg op een reep chocola lijkt. Toen ik dit product voor het eerst zag, dacht ik dan ook dat het chocola was, haha! De spiegel is verkrijgbaar in een melk en puur variant. Ik heb de melk variant!

De chocolade spiegel kost nu maar €1,99 (in plaats van €2,99), dus wees er snel bij. Je kunt hem HIER bestellen.

Wauw, wat ben ik blij met mijn nieuwe spulletjes. Ik bewaar het stuk zeep en de lippenbalsem voor als ik op vakantie ga, want ik krijg er zo’n zomers gevoel van. Het spiegeltje heb ik gelijk in mijn handtas gedaan. Ik ben benieuwd hoeveel mensen zullen denken dat het echt een reep chocola is, haha. Vergeten jullie niet om een kijkje te nemen bij Teenz Skin Store?

2 gedachtes over “Bomb Cosmetics Pina Piñata Soap Cake Slice & Juicy Pineapple Lip Balm van Teenz Skin Store

Geef een reactie

