Essence Cinderella Highlighter Powder

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een tijd terug kwam MAC met een Cinderella collectie en nu heeft ook Essence er een, maar dan een stuk goedkoper. Toen ik deze collectie voor het eerst op internet voorbij zag komen wist ik zeker dat ik de blush en highlighter zou gaan scoren. Een paar weken terug kreeg je bij Kruidvat het tweede product van Essence voor de helft van de prijs, dus ik kocht de twee pareltjes voor een mooi prijsje. Ik review vandaag de highlighter, maar een review over de blush houden jullie nog te goed.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het doosje van de highlighter is nogal simpel, maar het patroontje van roosjes in de highlighter is prachtig. Ik heb echt een zwak voor producten die er zo mooi uitzien. Jullie ook? De highlighter heeft een koele lichtroze kleur.

Eigenlijk vond ik het zonde om de highlighter te gebruiken, maar ik moest hem toch voor jullie swatchen. En dat is maar goed ook, want anders was hij waarschijnlijk nog een hele tijd ongebruikt in mijn stash blijven liggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er komt veel pigment van de highlighter af. Je hoeft dus niet hard over de poeder te wrijven voordat er wat aan je kwast zit. De highlighter glimt heel erg, iets waar ik echt van houd. Hij is best wel heftig, dus ik gebruik hem het liefst als ik een feestje heb.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Meestal zien de producten van Essence er mooier uit in de verpakking dan op je huid, maar dat was deze keer zeker niet het geval. Op mijn huid ziet hij er net zo prachtig uit als in het doosje. Super! Ik ben heel blij met dit aankoopje.

De Essence Cinderella collectie ligt nog tot eind mei in de schappen bij Kruidvat en Trekpleister. De Highlighter Powder (01 The Glass Slipper) kost €3,39.

4 gedachtes over “Essence Cinderella Highlighter Powder

Geef een reactie

