Essence Longlasting Lipstick – 17 I Love Cake Pop

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dat ik gek ben op de Longlasting Lipsticks van Essence hoef ik jullie al lang niet meer te vertellen. Toen ik een tijdje terug in Eindhoven was, kocht ik nog twee exemplaren, namelijk 16 I Am Yours en 17 I Love Cake Pop. Van het kleurtje I Love Cake Pop had ik nog nooit gehoord, dus ik kon niet anders dan een review over dit fijne product te schrijven.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik denk dat jullie allemaal wel weten hoe de hulzen van de Longlasting Lipsticks eruit zien: mat zwart met een gekleurde kring in het midden. Eenvoudig, maar leuk! Ik vind het fijn dat je door de gekleurde kring snel kunt zien welke kleur je in je handen hebt. Aan de onderkant van de lipstick vind je ook nog eens een stickertje met de kleur.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat ziet de kleur er mooi uit! Felroze, maar wel heel draagbaar. Ik vind het echt een kleur voor in de zomer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het logo van Essence staat zoals altijd weer mooi in de lipstick gedrukt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dit is dan de swatch! Ik moet zeggen dat ik de kleur wat feller en gepigmenteerder had verwacht, maar ondanks dat vind ik hem wel heel mooi. Het is een ‘veilige’ roze kleur. Er komt wat glans van de lipstick af, waardoor mijn lippen er stralend en verzorgd uitzien. De lipsticks van Essence blijven niet heel lang zitten, meestal moet je ze na een uur of twee toch wel even bijstiften.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inmiddels heb ik I Love Cake Pop al een maandje en ik heb hem al erg veel gedragen. Ik hou van de kleur!

De Essence Longlasting Lipsticks zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,39 per stuk.

5 gedachtes over “Essence Longlasting Lipstick – 17 I Love Cake Pop

Geef een reactie

