My Life In 20 Questions

Persoonlijk

IMG_3908

Laatst zag ik een artikel van Vera op VERSUS A voorbijkomen waarin ze twintig vragen over haar leven beantwoorde. Leuk! Jullie weten volgens mij nog niet zoveel over mij, dus deze TAG komt goed van pas. Lees mee!

1. Favoriete kleur?

Mintgroen vind ik heel mooi, maar lichtroze weet ik ook wel te waarderen. Eigenlijk ben ik gek op alle pastelkleuren, haha!

2. Favoriet getal?

27, want ik ben jarig op 27 augustus.

3. Droombaan?

Dit vind ik een lastige vraag! Ik zit nu in de vierde van het Gymnasium en ik moet al wel een beetje na beginnen te denken over wat ik later wil gaan doen. Ik zou het leuk vinden om een fulltime blogger te worden, maar die kans schat ik niet zo groot. Een ander beroep dat mij leuk lijkt is diëtiste.

4. Waar zie jij jezelf wonen op jezelf?

Later zou ik graag in een grote stad willen wonen. Wel in Nederland hoor!

5. Favoriete manier om te reizen?

Als het lekker weer is vind ik het heerlijk om te fietsen. Met het vliegtuig reizen vind ik ook leuk, maar vaak wel een beetje spannend.

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?

Bloggen en winkelen zijn mijn favoriete hobby’s. In mijn vrije tijd ga ik ook graag wat leuks met vriendinnen doen.

7. Favoriete kledingwinkel?

IMG_20150421_162339

Al van jongs af aan is dat de H&M.

8. Van welke band zou jij graag een concert bijwonen?

Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen favoriete band. Ik weet dan ook geen band waar ik graag een concert van zou willen zien.

9. Favoriete thee?

Rotterdam6

De Blueberry Muffin Tea van Lipton is zo lekker. Daarnaast drink ik graag frambozen- en kersenthee. En met een verse muntthee maak je mij ook altijd blij.

10. Verzamel je iets?

Make-up en kleding, denk ik. Maar dit zal bijna elk meisje van mijn leeftijd wel verzamelen haha!

11. Ik kan niet slapen zonder…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lippenbalsem op te hebben gedaan. Ik moet dit echt elke avond voordat ik naar bed ga even opdoen. Anders word ik de volgende dag wakker met tientallen velletjes op mijn lippen en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.

12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?

Shoppen. Heel veel shoppen. Ik zou gelijk naar Amsterdam vertrekken om daar alle winkels leeg te kopen. Natuurlijk zou ik ook wat geld sparen om later een mooi huis van te kopen. En misschien maak ik nog een leuk reisje.

13. Favoriete make-up merk?

Dat is lastig kiezen, maar ik denk dat Essence is. Gewoon omdat hun producten zo betaalbaar zijn en vaak nog goed ook.

14. Favoriete lekkernij?

Chocola blijft mijn guilty pleasure. Vooral Milka Oreo en M&M’s kan ik nooit weerstaan.

15. Favoriete seizoen?

IMG_20150202_222204

De zomer, door het lekkere weer!

16. Slaap je met je deur open of dicht?

Mijn deur zit altijd dicht als ik ga slapen, dat vind ik het fijnst.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik las altijd al veel blogs en volgde ook veel bloggers op sociale media en het idee om een eigen blog op te starten spookte al lange tijd door mijn hoofd. Ik heb er nog een lange tijd mee gewacht, omdat ik het ergens een beetje eng vond. Gelukkig heb ik in juni 2014 toch de stap gemaakt en My Life As Karlijn opgericht.

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Ja, op de CosmoGIRL! En niet zo lang geleden had ik nog een abonnement op de Glamour.

19. Wat deed je afgelopen nacht om 0.00?

Toen sliep ik. Ik had nog wat slaap in te halen, dus ik ging op tijd naar bed.

20. Favoriete parfum?

Op het moment J’adore van Dior.

Dit was dan de My Life In 20 Questions TAG. Neem jij hem ook over?

Geef een reactie

