Spam je blog!

Persoonlijk

Hoi meiden! Het is alweer een hele tijd geleden dat jullie mochten spammen op mijn blog, maar vandaag mag het weer. Vertel hieronder in de reacties wat over jezelf en je blog of webshop. Ik vind het altijd leuk om wat meer te weten te komen over jullie en wie weet ontdekken jullie ook nog wel wat leuks. Ik zal alle reacties lezen en ook alle websites bezoeken op deze luie zondag. Fijne zondag!

13 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Leuk dat we mogen spammen! Mijn grootste hobby’s zijn fotografie en haken en deze zul je vooral terugzien op mijn blog πŸ™‚ Verder ben ik altijd creatief bezig, dus leuke DIY’s kun je ook vinden! Ook plaats ik elke week een my week in pictures zodat je kan zien wat ik de hele week heb gedaan πŸ™‚ Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog πŸ™‚
    Liefs, Eline

    Liked by 1 persoon

  2. Mijn naam is Fleur en op mijn blog schrijf ik over lifestyle, travel en beauty met een persoonlijke touch. Ik heb sinds kort mijn eigen domein gekocht en ik ben er erg trots op, neem vooral een kijkje en let me know what you think, dat zou ik echt leuk vinden! β™₯

    Liked by 1 persoon

  3. Holla! Ik ben Hilly en op mijn blog (ohmyhilly.wordpress.com) blog ik over alles wat me interesseert. Hierbij kan je denken aan beauty en lifestyle, maar ik deel ook mijn favoriete series en ik klets wat over mijn leven. Het zou leuk zijn als je een kijkje neemt πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  4. Hey! Mijn naam is Isa van mijn blog en YouTube-kanaal Isa Likes. Hierop vind je vooral beauty, fashion en lifestyle maar wel met mijn eigen touch eraan. Ook vind je er soms kleine updates en vertel ik gewoon wat me bezig houdt. Ik probeer ook altijd goed te letten op mijn grammatica en spelling, zodat het leesbaar is voor anderen. Op dit moment zit ik in VWO3, wat een best zwaar jaar is. Hierdoor heb ik niet altijd altijd tijd om filmpjes te maken en artikels te schrijven, maar ik doe m’n best.
    Veel plezier op mijn blog en hopelijk vind je het leuk.

    Likes

    Isa
    isalikesisablogs.blogspot.com

    Liked by 1 persoon

  5. hi, ik ben mabelia en ik blog op mijn blog:mabeliasophia. Ik blog over lifestyle, beauty, fashion en nog veel meer dingen waar ik mij in het leven mee bezig hou. En als je een kijkje neemt: veel plezier met lezen!
    xoxo

    Liked by 1 persoon

  6. hee, mijn naam is Meglin en ik heb een blog genaamd Megstyle. Ik blog over van alles wat mij bezig houdt, bijv. fashion, make-up, koken en nog veel meer. Elke dinsdag en vrijdag komt er een artikel online, en tussendoor kunnen er soms extra artikelen online komen! Ik hoop dat je een kijkje neemt, en ik zou het leuk vinden als je dan ook een reactie achter zou laten!

    Liefs, Meglin

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

