Update ♥ Vakantie, medicijnen en blogplannen

Persoonlijk

ad35c-takingabreak

Hi! Het is gewoon al weer zes weken geleden dat ik voor het laatst wat op mijn blog geplaatst heb. Wat lang zeg! Ik schrik er zelfs een beetje van. Het spijt mij dat ik zolang weg ben geweest, maar ik heb het nogal druk gehad de afgelopen weken. In dit artikel ga ik jullie vertellen wat ik allemaal heb uitgespookt in de tijd dat ik weg was. Daarnaast ga ik jullie ook alvast wat verklappen over wat er binnenkort gaat gebeuren met mijn blog. Zoals jullie wel weten zit ik in de vierde klas van het Gymnasium. Ik heb het best wel druk met school, want ik ben niet zo’n type die de stof één keertje doorleest en dan een 8 (of hoger) haalt voor de toets. Ik moet er best wel hard voor werken en dan nog lukt het mij niet altijd om een hoog cijfer te halen. In het begin van het jaar heb ik alles een beetje laten versloffen, waardoor ik aan het einde van het jaar keihard moest werken om mijn cijfers omhoog te krijgen. Gelukkig is mij dat gelukt! Ik ben niet enorm tevreden met mijn rapport, maar ik ben tenminste over naar de vijfde! Bovendien heb ik wel geleerd van dit schooljaar. Ik weet nu dat ik gelijk aan het begin van het volgende schooljaar hard aan de slag moet. Eigenlijk had ik dit van te voren al wel kunnen weten, maar ik heb de slechte eigenschap dat ik alles eerst een keertje moet ervaren voordat ik iets ga veranderen. Maar goed, mijn blog stond dus een hele tijd op een laag pitje. Inmiddels heb ik vakantie en kan ik weer tijd vrijmaken om te bloggen. Ik ga proberen om minimaal vier keer per week een artikel te plaatsen. Hopelijk kan ik dit in het nieuwe schooljaar vasthouden, maar dat zien we dan wel weer. Ik wilde jullie ook even laten weten dat ik sinds dinsdag medicijnen voor mijn huid gebruik. Elke avond moet ik een crème op mijn huid smeren en elke ochtend breng ik een lotion aan. Ik gebruik deze medicijnen, omdat ik nu al een paar jaar last heb van acne. Ik baal hier echt enorm van, want ik vind mijn huid er echt verschrikkelijk uitzien. Begin deze week was ik de puistjes meer dan zat en toen ben ik naar de huisarts geweest. Ik werd daar goed geholpen en kreeg dus twee middeltjes mee naar huis. Helaas gaat mijn huid er niet gelijk beter uitzien na het gebruik van de medicijnen. Het verergert juist! Mijn huid is momenteel nogal droog en ziet er slechter uit dan normaal. Als het goed is ga ik pas na twee weken verschil zien. Ik moet nu gewoon even doorzetten. Maar verwacht tot die tijd geen selfies van mij op mijn blog of Instagram, haha. Ik moet door de medicijnen de zon zoveel mogelijk proberen te vermijden, wat best lastig is met dit warme weer. Ik heb het er gelukkig voor over. 🙂 En dan wil ik het nu weer even over mijn blog hebben. Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe blog op te starten. Waarom? Ik ben nu niet heel tevreden met mijn blognaam en daarnaast wil ik graag een eigen domein kopen. Mijn blog zal nog wel over dezelfde onderwerpen gaan en aan mijn artikelen zal ook niet zoveel veranderen. Ik ga dan niet zoveel meer met deze blog doen, maar voor al mijn artikelen kunnen jullie dan op de nieuwe blog terecht. Ik weet nog niet zo goed wanneer ik mijn nieuwe blog online ga zetten, want er moet nog best veel gebeuren. Maar ik verwacht dat het aan het einde van de zomervakantie wel moet zijn gelukt. Tot die tijd kunnen jullie artikelen op My life as Karlijn zien verschijnen. Zo, jullie zijn weer een beetje op de hoogte! 😉 Ik zie jullie dinsdag weer met een nieuw artikel.

6 gedachtes over “Update ♥ Vakantie, medicijnen en blogplannen

  1. Gefeliciteerd met dat je over bent! Ik ga zelf ook naar 5 gymnasium, maar ik heb altijd het idee dat mensen gymnasium onderschatten met de hoeveelheid werk. Ik heb ook een hele tijd niet kunnen bloggen door al mijn schoolwerk, maar veel mensen konden dat niet begrijpen. Het is gewoon heel veel werk, vooral in de bovenbouw, en het verschil tussen havo en vwo is al heel erg groot qua schoolwerk. Bloggen en school kan wel samen bij mij, maar als ik een periode met toetsweek en veel PO’s heb, red ik het echt niet om er ook nog bij te bloggen. Helaas krijg ik vaak rare blikken als ik zeg dat ik dan tot ’s avonds laat leer en geen tijd had om een artikel te schrijven. Heel irritant.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

