Sleek blush ♥ 936 Pixie Pink

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een tijdje geleden was ik aan het winkelen in Hoofddorp en daar spotte ik Sleek in de V&D! Ik ben gek op dit merk en moest dus wel wat meenemen. Na lang twijfelen ben ik voor een blush gegaan in de kleur Pixie Pink, een knalroze tint. Ik had al een blush van Sleek, de populaire Rose Gold, en daar ben ik nog steeds enorm blij mee. Het leek mij dan ook geen slechte keus om voor nog een blush te gaan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals we gewend zijn van Sleek MakeUp is de verpakking van de blush mat zwart met in zwierige letters het logo en de naam van het product erop. Misschien een beetje saai, maar het ziet er wel trendy uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de achterkant van de verpakking vind je de kleur en het nummer van de blush en daarnaast ook de ingrediënten. Het doosje bevat 8 gram poeder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een spiegeltje erbij is altijd handig! Je kunt de blush zo gemakkelijk meenemen op reis.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pixie Pink is echt een knalkleurtje! Ik denk dat sommige mensen de kleur iets te fel vinden, maar ik houd wel van zo’n kleur. Lekker girly! Het fijne aan deze blush is dat hij helemaal mat is. Geen glitter te bekennen! Het schijnt trouwens zo te zijn dat Pixie Pink een dupe is van de blush Tippy van MAC. Ik heb deze blush zelf niet, dus ik kan hem helaas niet voor jullie vergelijken met Pixie Pink, maar je kunt genoeg plaatjes van deze blush op internet vinden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hierboven zie je het resultaat van slechts een zachte veeg over de blush. Wat een pigment zeg! En de kleur is zo pretty!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op mijn wangen vind ik de blush net zo prachtig! Met een klein beetje poeder heb je gelijk een flink kleurtje op je wang. Pas wel op met het aanbrengen van de blush, want je zet hem al snel te heftig aan. Om dit te voorkomen kun je het beste een kwast met wat minder haartjes gebruiken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben net zo blij met Pixie Pink als met Rose Gold. Het is echt het perfecte kleurtje voor deze zomer. De kwaliteit is bovendien heel erg goed en dat voor een niet al te hoog prijsje.

Prijs: €5,50

2 gedachtes over “Sleek blush ♥ 936 Pixie Pink

Geef een reactie

