De twaalf leukste playsuits

Fashion

playsuit1

H&M €29,99 // New Look €39,95 // Mango €24,99

Ik ben gek op playsuits! Ze zijn lekker luchtig en daardoor perfect om te dragen tijdens het warme weer wat we de afgelopen dagen hebben gehad. Daarnaast zijn playsuits makkelijk te combineren en snel aan te trekken. Wat wil je nog meer? Speciaal voor jullie heb ik twaalf leuke playsuits opgezocht. De prijzen liggen tussen de €19,99 en de €39,95 in. Lekker betaalbaar dus!

playsuit3

Pull & Bear €29,99 // Pull & Bear €19,99 // Pull & Bear €19,99

playsuit4

Pull & Bear €19,99 // New Look €19,95 // Bershka €27,99

playsuit2

H&M €34,99 // Topshop €35,95 // Only €26,95

Wat een leukerds, hè? Mijn favorieten zijn de laatste drie playsuits. Wat is jouw favoriet?

4 gedachtes over “De twaalf leukste playsuits

  1. Aaaah wat een hoop leuke playsuits! Ik heb ze deze zomer echt ontdekt, en ondertussen al vier in mijn bezit. Ik kan echt niet meer zonder, ze zitten zo onwijs lekker en luchtig en staan ook nog eens leuk! De zwarte variant van topshop zou ik nog graag aan mijn collectie willen toevoegen!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

