Catrice Multi Colour Blush ♥ 080 Peach Frappucino

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alweer een review van een blush? Ja, dat klopt! Met deze review moest ik snel zijn, want nu zijn een aantal producten van Catrice afgeprijsd. Woehoe! Binnenkort gaan wat producten het assortiment van Catrice verlaten en daarom zijn ze nu te koop voor de helft van de prijs. In het voor mij dichtstbijzijnde filiaal was bijna alles al uitverkocht, op wat eyeliners en een prachtige blush na. De Multi Colour Blush gooide ik zonder te aarzelen in mijn winkelmandje en vandaag review ik hem voor jullie!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De blush heeft de kleurnaam Peach Frappucino, wat ik een hele leuke naam vind. Het doet mij gelijk denken aan Starbucks. Er is ook een wat rozere variant van de Multi Colour Blush verkrijgbaar: Strawberry Frappucino. Deze zag er net als Peach Frappucino beeldig uit, maar ik koos toch voor peach.

Het doosje van de blush ziet er niet zo bijzonder uit, eerder een beetje goedkoop. Het patroon in de blush is daarentegen wel leuk om naar te kijken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Multi Colour blush in Peach Frappucino is een blush met 4 stroken in verschillende tinten. Je kunt de tinten zowel apart als samen gebruiken. Ik gebruik de blush zelf het liefst gemengd, want dat geeft het mooiste effect. Op de swatches heb ik de kleuren dan ook samen gebruikt.

Het prettige aan deze blush is dat hij mat is. Mijn meeste blushes hebben een shimmer, dus op dat gebied is Peach Frappucino een goede aanvulling op mijn stash.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals je op de foto’s hierboven kunt zien is de blush niet al te opvallend. Geschikt voor een feestje is hij dus niet echt, maar voor een dagelijkse look vind ik hem ideaal. Hij past overal wel bij en geeft je gezicht een wat frissere uitstraling. Je zit altijd goed met de Multi Colour Blush! Dit wordt zeker weten mijn nieuwe everyday blush. Over de kwaliteit van de blush ben ik meer dan tevreden. Een lange school- of werkdag overleeft hij makkelijk! Ik moest zeggen dat hij wel wat poederig is, dus druk niet te hard met je kwast in de blush.

Ik ben heel blij met Peach Frappucino! Misschien dat ik Strawberry Frappucino ook nog aanschaf, want deze lijkt mij net zo mooi.

De Catrice Multi Colour Blush is nu te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,-. 

4 gedachtes over “Catrice Multi Colour Blush ♥ 080 Peach Frappucino

Geef een reactie

