5 shorts in de sale

Fashion

alleshorts1

Het was de afgelopen dagen wat kouder, maar vandaag stijgt de temperatuur weer naar een graad of achtentwintig. Met dit warme weer trek ik meestal een short aan, want een lange broek is dan veel te warm. Ik zette voor vandaag drie leuke shorts op een rij. Alle shorts zijn flink afgeprijsd en hebben nog maar een prijs tussen de tien en achttien euro. Zo houden we tenminste nog wat geld over voor een leuke bikini. 😉

1. De allereerste short die jullie bovenaan dit artikel zien is van Mode Musthaves. Ik vind de print heel leuk, lekker zomers! Dit is een perfect shortje om mee te nemen op vakantie. Maar je kan hem ook prima dragen naar bijvoorbeeld een festival.

Je bestelt hem hier voor €12,50.

2. Het tweede exemplaar komt ook van Mode Musthaves. Dit is een wat stoerder broekje! De combinatie van ripped denim en aztec vind ik onwijs tof. Het fijne aan deze short is dat je hem heel makkelijk kunt combineren. Voor een fashionable outfit hoef je er alleen maar een witte top bij aan te trekken.

Je bestelt hem hier voor €10.

3. De derde uit deze rij vind ik ook erg gaaf. Hij is van de CoolCat. Eigenlijk koop ik nooit wat bij deze winkel, maar wellicht dat ik voor deze short een uitzondering maak haha. De short is gemaakt van een luchtig stofje en valt wat wijder. Ideaal voor hete zomerdagen!

Je bestelt hem hier voor €12,50.

alleshorts2

4. Het vierde broekje is echt een item dat je haat of dat je geweldig vindt. Ik vind hem in ieder geval heel tof! Ik houd wel van de tie dye trend. Het is belangrijk dat je de short rustig combineert, want anders oogt je look al snel te druk. Ik zou er een simpele zwarte of grijze top op dragen in combinatie met een mooie zilveren ketting.

Je bestelt hem hier voor €11,95.

5. Met deze feloranje short val je vast en zeker op. De kleur spat bijna van mijn beeldscherm af! Ik vind het randje aan de onderkant van de short enorm schattig. Perfect voor een girly look! Ik heb nog nooit eerder een kledingstuk van het merk van Dorothy Perkins gehad, dus ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit.

Je bestelt hem hier voor €12,78.

6. Tijd voor alweer het laatste en duurste shortje uit dit artikel! Hij is van Noisy May en heeft een leuke zebraprint. Zelf ben ik niet meer zo’n heel groot fan van dierenprintjes, maar deze vind ik wel mooi.

Je bestelt hem hier voor €17,95.

Een gedachte over “5 shorts in de sale

Geef een reactie

