My life as Karlijn #1 ♥ Sporten, bloggen en opruimen

Persoonlijk

mlak1

In deze nieuwe rubriek op mijn blog laat ik jullie elke zondag zien wat ik de afgelopen week allemaal heb gedaan. Deze week ging mijn vakantie van start, dus ik had veel tijd om te bloggen. Daarnaast moest er veel worden opgeruimd, want mijn kamer was een grote rotzooi! Benieuwd wat ik nog meer heb gedaan deze week? Lees dan gauw verder. 🙂

Zondag 5 juli

zondag

Zondag was voor mij een heerlijk rustig dagje. Ik ging overdag naar mijn opa en oma. ’s Avonds, rond een uur of negen, ben ik samen met mijn zusje een stuk wezen fietsen over de dijk. Goede workout! Het was prachtig weer, dus het was ook nog eens leuk om te doen. Ik denk dat ik dit vaker ga doen, want het is heel ontspannend.

Maandag 6 juli

maandag

Op maandag moest ik mijn schoolboeken inleveren, waar ik bijna de hele ochtend mee bezig ben geweest. ’s Middags ging ik naar de stad om daar even bij het Kruidvat rond te snuffelen. Ik vond er een prachtige blush. Inmiddels is er al een review verschenen van dit product. Als je die wilt bekijken kun je hier klikken.

Ik had mijn favoriete armbandje weer om. Hij komt van de Primark.

Dinsdag 7 juli

Ik weet niet wat er met mij aan de hand was dinsdag, maar ik was echt ontzettend moe en daarom heb ik ook geen foto’s van deze dag. ’s Ochtends ben ik met mijn moeder naar de markt geweest en ’s middags heb ik alleen nog maar een beetje aan mijn blog gewerkt.

Woensdag 8 juli

Woensdag

Ik had weer een lekker blogdagje woensdag. Veel andere dingen doen ging ook niet, want het regende de hele dag door. Het was ook een stuk kouder dan voorafgaande dagen. Op zich wel lekker, want ik werd gek van de hitte. Alhoewel ik met dit weer ook niet zo blij was. Haha, ik heb altijd wel wat aan te merken op het weer.

Ik ben begonnen met het lezen van The Rosie Project van Graeme Simsion. Ik had dit boek al een aantal maanden geleden gehaald in het Nederlands, maar in het Engels vind ik toch net wat fijner lezen. Misschien ga ik een review over dit boek schrijven als ik het uit heb. Als jullie dat leuk lijkt tenminste!

woensdag2

Mijn Griekse woordenboek kreeg ik die dag. Heel fijn dat ik hem heb, maar ik moet op dit moment nog helemaal niet aan school denken hoor. Ik heb nog niet eens echt vakantie.

Ik droeg mijn geliefde MAC lipstick weer eens een keer. Soms vergeet ik even hoe mooi hij is! Het is de kleur Positively Dashing. Voor een review kun je hier klikken.

Donderdag 9 juli

donderdag1

Op donderdag was het weer eens tijd voor een workout! De laatste tijd is het sporten er een beetje bij ingezakt, maar maandag wil ik weer opnieuw beginnen met de Bikini Body Guide van Kayla Itsines. Ik ben trouwens nog steeds heel blij met mijn sportschoenen van de Primark. Het zijn wellicht niet de beste schoenen om op hard te lopen, maar ik vind ze wel heel comfortabel lopen.

Ik ging naar school om mijn rapport op te halen en daarna ben ik nog even met Lotte langs de Action geweest. Toen ik thuiskwam heb ik aan mijn blog gewerkt, wat opgeruimd en mijn kwasten schoongemaakt. Dat laatste was hoognodig! Ik heb zo’n enorme hekel aan het reinigen van mijn kwasten. Waarom weet ik niet zo goed, want zo veel werk is het nou ook weer niet.

Vrijdag 10 juli

vrijdag

’s Ochtends ging ik met mijn moeder boodschappen doen. Ik kocht de Fashionista Special voor mezelf! In deze special gaat het voornamelijk over je goed voelen dat vind ik wel een interessant onderwerp.

Thuis aangekomen ging ik weer verder met het opruimen van mijn kamer. Ik zocht mijn bakje met dagelijkse producten uit en gooide een aantal dingen weg.

Zaterdag 11 juli

zaterdag1

Volgens mij liep ik al weken rond met ongelakte nagels, dus het werd wel weer eens tijd. Ik besloot om voor marmeren steen nagels te gaan.

Heel leuk die nagels, maar het kostte best wel wat tijd en mijn bureau was helemaal vies!

zaterdag2

Hier zien jullie een klein stukje van mijn outfit. Ik droeg een lange jurk van de Primark met daaronder hele toffe laarsjes.

Ik sloot de dag af met de laatste aflevering van seizoen 1 van OITNB. Ik ben verslaafd aan deze serie! Gelukkig heb ik nog twee seizoenen om te bekijken. Wie van jullie kijkt nog meer OITNB?

 

En dat was mijn week alweer! Ik heb geen onwijs spannende dingen gedaan, maar ik had mijn rust dan ook wel even nodig. Hopelijk vinden jullie deze nieuwe rubriek een beetje leuk!

2 gedachtes over “My life as Karlijn #1 ♥ Sporten, bloggen en opruimen

Geef een reactie

