Inspiration ♥ Summer

Beauty, Fashion, Lifestyle

col1

Vandaag, maandag 13 juli, is officieel mijn zomervakantie begonnen! Ik heb zes weken de tijd om uit te rusten. Het is zo heerlijk om ’s avonds niet je alarm hoeven te zetten voor de volgende dag en om af en toe een dagje helemaal niks te doen. Maar ik kijk ook uit naar de actievere dagen van de vakantie. Dagen waarop ik naar het strand ga en geniet van het zonnetje. Vandaag is het in elk geval niet zo’n dag, want terwijl ik dit artikel schrijf is het buiten keihard aan het plenzen. Van dit weer krijg ik nou niet bepaald een summer feeling. Om toch een beetje in een zomerse stemming te komen, heb ik wat mooie plaatjes opgezocht en hiervan dit inspiratie artikel gemaakt. Hope you guys like it!

col2

col3

Geef een reactie

