Wednesday Wishlist ♥ Primark

Fashion

primarkcol2

Over twee weekjes ga ik waarschijnlijk naar een van mijn favoriete winkels: de Primark. Primark verkoopt hele leuke items voor kleine prijsjes. Ik slaag er altijd en inmiddels komt een groot gedeelte van mijn kleding van de Primark. Omdat ik er binnenkort heen ga, leek het mij handig om een lijstje op te stellen van de dingen die ik graag wil hebben. Ik besloot om er een artikel van te maken, want veel van mijn lezers zijn dol op de Primark!

  • Short €13
  • Shirt €5
  • Tas €8

primarkc1

 

  • Top €8
  • Rok €10
  • Tas €10

primarkcol4

 

  • Shirt €7
  • Sandalen €13
  • Zonnebril €3,50
  • Short €7

primarkcol3

 

  • Horloge €7
  • Vest €18
  • Schoenen €15

primarkcol5

  • Top €8
  • Jurk €7
  • Shirt €6

Het liefst zou ik alles wel willen hebben! De sandalen ga ik denk ik wel kopen, want die heb ik ook echt nodig. Maar jullie zullen wel een shoplog zien als ik ben geweest.

3 gedachtes over “Wednesday Wishlist ♥ Primark

Geef een reactie

